De ce femeile se indragostesc de barbati turci?


Va invit in Cafeneaua turceasca, pe cei care poftiti o cafea aromata ori un ceai si o poveste cu parfum oriental, a unei romance, Nicol, indragostita de un turc. De ce femeile din lumea intreaga se indragostesc de barbati turci, veti afla citind povestea ei.

Posted on 17 Mai 2013, in Cafeneaua turceasca and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Nu reușesc să intru în cafenea. Mi-ar plăcea un ceai rece, aromat și o poveste frumoasă!
    Încerc să-mi imaginez..

    • Ar trebui sa se poata. Eu am incercat si funtioneaza link-ul. Ordaca vrei, butonul verde cu scris auriu, din dreapta, sus. Ceaiul turcesc se bea rece. Dar un suc de rodie, rece, ar merge?

  2. Ei, femeile se indragostesc SI de barbati turci, nu numai. Eu nu sunt turc si multe femei s-au indragostit de mine. :))

    • 🙂 Raul, ai dreptate. Stiam deja cum vei raspunde. Unde sunt acum femeile acelea care s-au indragostit de tine?

      • Ai fost răutăcioasă cu Raul. Între dragoste și căsătorie ( consfințită sau nu) nu este o relație biunivocă!

      • A fost o gluma nicidecum o rautate. Am vrut sa spun ca, inainte de a scrie vreun raspuns, am anticipat cam ce ar scrie Raul. E adevarat ca, nu toate relatiile de dragoste se termina cu o casatorie. In Turcia, un barbat si o femeie nu pot fi prieteni, nu se pot intalni decat in prezenta unor cunoscuti, daca nu sunt casatoriti. Nu prea e inteleasa, acceptata, relatia de prietenie, asa cum e la noi. Imi amintesc ca si la noi, la tara, pe vremuri, era la fel.

  3. Multumesc, Mugur! Femeile nu inteleg! :))

Lasă un răspuns

