Primavara in parc


Duminica, se anunta ploi. Dar intre timp a sosit primavara si a umplut parcul de verdeata si culoare. E un parc minunat pe care va invit sa il vedeti alaturi de mine. Iar daca treceti prin Cluj si aveti nevoie de o oaza de liniste si prospetime, el e acolo, gata oricand de musafiri.

Această prezentare necesită JavaScript.

About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 30 aprilie 2011, in Impresii si imagini din calatoriile mele. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Găbiţa, tu mă faci să vin la Cluj! treaba ta! tu m-ai provocat! 😀

    • Pai de aia te-am provocat. Sa vii sa vezi. 🙂 Era un cantec popular care zicea cam asa:” Ma suii in dealul Clujului, Sa vii sa vezi…” Asa ca, te astept cu un buchet de frunze din Teiul lui Eminescu, ca au trecut de cand le-am primit ultimele vreo 25 de ani.

  2. Primăvara este frumoasă, chiar şi în parc Să o vezi pe coclauri!

  3. Dar ce dischisit e părculețul ăsta! Cu pistă pentru biciliști și pietoni. Fain!

  4. am omis pozele cu spatiul pentru fitnes…cu bicicleta si tot felul de aparate specifice. E foarte frumos si te poti plimba pe alei chiar si la miezul noptii. Mai ales vara, e o placere, pe racoare. E iluminat ca si in centru si in apropiere e o sectie de politie.

  5. Foarte frumoase imagini! O adevărată oază de verdeaţă, flori şi aer curat, linişte şi bucurie! Cred că este o plăcere să te plimbi pe acolo. 🙂

  6. Asa cred si eu. Merg destul de des acolo cand am nevoie de liniste si relaxare, sau cand vreau sa fac plaja. Este o zona unde se sta la plaja. 🙂

  7. gata, m-am incarcat de soare, flori, parfum de primavara. acum pot sa muncesc cu spor 🙂

  1. Pingback: Ultimul Mitropolit – 17 « Ioan Usca

Lasă un comentariu