Invitatie muzicala


Daca ploua afara si e urat, daca vremea ne-a stricat aceasta zi de 1 mai si nu ne putem relaxa asa cum ne-am propus, cred ca e momentul sa visam putin la vacanta. O plaja, mare, cer senin, un pahar cu racoritoare si un decor exotic la care adaugam putina muzica e reteta unui moment de buna dispozitie.

Posted on 1 Mai 2011, in Muzica. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Eu de 1 Mai mi-am cumparat 7 răţuşte. Mulţumesc totuşi pentru recomandare. 🙂

  2. Eu de 1 Mai am fost fără părinţi la ocoliş şi am mâncat pastramă de căprioară fără să plâng că nu era secetă şi nu era ficatul.

  3. Dacă este muzică şi-o plajă însorită chiar şi-n virtual, apăi dansăm, cântăm şi suntem fericiţi că este 1 mai şi ne distrăm! Ce contează unde si in ce condiţii! Important este să fim fericiţi. Faină ofertă!

  4. Ai dreptate, Aura. Cand vrei sa te simti bine, starea de spirit si atmosfera creata face toata distractia. Ma bucur ca ai revenit, desi vad ca absenta ta a fost fructuoasa si ca ai reusit sa publici cartea aceea minunata. O seara frumoasa iti doresc!

  5. Mă bucur de înţelegere. Prezenţa mea pe bloguri nu este nici pe departe aşa cum mi-aş dori. Oricât îmi dozez dimpul, nu reuşesc să cuprind tot ce aş vrea să fac, dar mai ales când este vorba de scris. Poate numai daca aş avea 12 ore pe zi numai pentru scris-compus , aş putea spune ca este acceptabil! Te citesc cu drag şi nu cred că mi-au csăpat multe postări, dar…. acesta este timpul de care dispun!!!
    Si eu iti doresc o seară cât mai plăcută sufletului tău!

  6. cred ca timpul este concurentul nostru. Niciodata nu ne ajunge, orice am vrea sa facem. Ma bucur ca esti bine. Asta e important. Iar cu prezenta pe blog, fiecare face ce poate si cand are timp. E o activitate de suflet, pe care in primul rand o faci pentru tine, apoi pentru ceilalti. Nimeni nu impune reguli de prezenta ori publicare. Iti doresc sa ai o saptamana frumoasa!

  1. Pingback: umbra « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

