un filmulet cu pisoii mei


Posted on 2 Aprilie 2011, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 33 comentarii.

  1. mai,deci ma uit ca lor nici nu le pasa de ce e in jur…iar mamica,se uita la ei si nu se baga cand se inghiontesc pe acolo….
    sunt niste ghemotoace pufosoase frumoase.
    ce vei face cu ei?

  2. Sunt fericiți că ți-au fost în preajmă!
    O seară frumoasă!

  3. Gabi, azi am hoinărit prin urbe! 😉
    Doamne, ce frumoși sunt, ce dulci, ce minunați, cu bucurie să îi ai! Să-i dai doar când ăi înțarcă mămicuța lor. Scumpii de ei, bine că au un viitor mai bun, sunt numai buni e iubit! 😛
    Te pup, Gabriela!

  4. miscellaneous11

    Ce scumpi sunt ! Of, mi-e dor de pisoii mei :((

  5. hm, sunt niste jucausi 🙂 si ce frumusei!

  6. Aiaiaiaaiiiiiiiiii

  7. Draga Gabriela, tie nu-ti mai trebuie nici TV, nici Teatru, nici computer! Cu cele 4 ghemotoace gri, viata e total în roz! Adorabili! am privit filmuletul de trei ori! Fara griji,cei mici testeaza terenul, se joaca, se înghiontesc în mama si ea… priveste linistita, cu calm si întelegere… Un film de Oscar!

  8. Carmen Negoita

    Foarte drăguţ filmuleţul. Iar pisoii îmi vine să-i pup. Stângaci încă, dar dulci foc. 🙂

  9. Miao, salut, frumoşilor! Sunt încântat de cunoştinţă! 🙂

    • Se bucura si ei cand primesc vizitatori, chiar si virtuali. Abia stiu sa mearga si sa se joace dar au remarcat ca sunt admirati si de aceea isi manifesta astfel incantarea. 🙂

  10. Foarte drăgălaşi! Să te bucuri de ei, dragă Gabriela!

  11. Ca unul ce am fost un mare „pisicar”, iti dau o mica idee, inspirata din Ion Creanga: leaga-le o „şfară cu motocei” şi să vezi atunci joacă pe ei!Eu le-am făcut rost şi de şoricei şi tare încântaţi mai erau.

  12. Nu-mi trimiţi o poză cu cei patru pisoi, ca să-i pot face eroi de roman?

  13. Cu multa placere am vizionat filmuletul.Mi-era dor sa-mi descretesc fruntea.
    Am avut si noi pui, doua generatii de pui!

    • Acum, cand scriu, sunt cu urechile ciulite. Eu. Pisoii isi fac de cap, alearga, se catara, se joaca, se musca. Nu au secunda de asteampar Dar mi-s dragi ca sunt o sursa vie de veselie.

  1. Pingback: Pisikalia – 1 « Ioan Usca

  2. Pingback: Pisikalia – 5 « Ioan Usca

  3. Pingback: Protest in fata Camerei Deputatilor, luni 11 aprilie impotriva intentiei de a se adopta eutanasia in masa a cainilor comunitari. « my heart to your heart

Lasă un răspuns

