si-a venit, asa, deodata…


Azi am fost la plimbare. A fost cald, frumoas, senin, soare. Ce as fi putut sa va aduc decat imagini din parc.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 24 Octombrie 2010, in impresionante and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. miscellaneous11

    Multumim, Gabriela, sunt foarte frumoase 🙂

  2. Ai văzut că ai uitat nişte frunze pe blogul meu? 😉

  3. Cu siguranță că la prima vizită în Cluj ajung și în parcul Gheorgheni.Trebuie să fie frumos.Faine fotografii ai adunat.

  4. e un parc frumos. Am inteles ca are o mare varietate de arbori si arbusti. Cateva sute de specii. E in apropiere de fostele gradini Palacsay.

  5. ce culori frumoase! soarele parca le da o stralucire aparte! deosebit!

  6. Superbe imagini! O adevărată „simfonie a culorilor”. Felicitări „culegătorului”! 🙂

  7. Multumesc. Asta ar fi o meserie noua. Culegator de frunze uscate. Nu e chiar ca si taietor de frunze la caini. :)E mai nobila. A fost o zi superba ieri. Cum era sa ma abtin sa nu o suprind?

  8. 🙂 ok…cu placere am sa trec la pozat.

  9. da, de-o placere! daca si-mi place ceva la toamna – asta si este – impletitura verde-galben-rosietica a frunzelor si crizantemele

  10. Gabriela? Ai facut niste fotografii superbe! Multi ani din copilria mea m-am jucat in acel parc!

  11. Şi pe la voi a venit? Eu am găsit-o ieri, mergând spre Bogata lui Zolty, pe câmpuri, gătită în rochiţă de Soare!

Lasă un răspuns

