Ajutor in bucatarie


About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 5 septembrie 2012, in miercurea fara cuvinte, Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. :)) adorabil nepotelul tau! îmi place cum este bronzat pe picioruse :))
    si te ajuta grozav la bucatarie! :))
    îmbratisari :-*

    • A foarte simpatic si ne distram impreuna. face zilnic nazbatai, care mai de care. Imi spune intr-o zi :”matusa Gabi, esti comoara mea. Ai portofelul plin si imi cumperi tot ce vreau:” 🙂 Te pup Carmen si sa ai o zi minunata!

  2. Asa ajutor…sa tot gatesti pentru el 😉
    Tare dragut e si m-a amuzat cum s-a echipat.
    O zi cat mai frumoasa maine!

    • Elly, nu era momentul culinar. Maica-sa era la computer si el a venit sa ii dea o lectie de bucatareala. Sora mea l-a pozat si mi-a trimis si mie fotografii. Momentul merita imortalizat.

  3. Cu rețeta de la mine și cu ajutorul tău din bucătărie, precis iese ceva pe cinste ! 😀

  4. Vine curând un link spre o carte care precis i-ar plăcea ajutorului de bucătar ! 🙂

  5. E singurul care e asa mai curajos de fel?

  6. Ha, ha! e simpatic foc, cu ţinuta lui… „războinică”! 😀

  7. Mai degrabă, s-a gătit pentru război, nicidecum pentru … gătit!!!

  1. Pingback: GALUSTE CU PRUNE - Rețete culinare pe înțeles

  2. Pingback: OLIVER TWIST de Charles Dickens - Capitolele 13-16

  3. Pingback: DAI TESTE ? AI EXAMENE ? - 6. Tehnica învățării eficiente

Lasă un comentariu