Invitatie muzicala


Nu am timp sa scriu, dar pentru ca nu v-am uitat va fac o recomandare muzicala.  O piesa care imi place si mi se pare foarte potrivita cu starea mea de spirit. Sa aveti o saptamana frumoasa si melodioasa!

Posted on 27 August 2012, in Muzica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Ai grijă de tine!
    Să-ţi iasă toate planurile aşa cum le gîndeşti!

  2. Toate cele bune,fericire si iubire in suflet!
    imi place Nino D”angelo!

  3. Imi plac oamenii care traiesc ceea ce fac.

  4. pupici si îmbratisari :-*

  5. Multumesc de pupici si de imbratisari. Te pup si eu si te imbratisez cu drag. Azi nu mai am timp sa du o tura pe bloguri dar maine ma revansez. Eine schöne wochen ende! 🙂

  6. Uneori mi se pare ca pacat ca veche generatie nu o poate intelege pe cea actuala din punct de vedere muzical, dar inteleg foarte bine de ce…

  7. Sărut mâna pentru muzică! Numai bine să-ţi fie! 🙂

  8. Phii, ce cald e la voi!
    Deja 33 de grade?!

  9. A mai trecut o saptamana si tu nimic ,nu am ai scis:(, ne-ai uitat…

  1. Pingback: Leapșa pe bloguri: Cine te inspiră? « joy

  2. Pingback: SOSURI PICANTE - 2 - Rețete culinare

Lasă un răspuns

