Cateva flori din gradina


 

About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 14 iulie 2011, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. 29 comentarii.

  1. o oaza de liniste superba, gabico! sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea mereu!

  2. Buna dimineata, Gabriela. Buna dimineata, florilor. 🙂

  3. Buna, Costin. Fotografiile se vor o invitatie la culoare si la racoase in umrba gradinii. 🙂

  4. mor de invidie..ma sufoc… 🙂 🙂
    doar in vacante am ocazia sa stau asa in natura si,la fel ca tine,ma trezesc prima doar pentru momentele alea in care doar eu si pasarelele suntem treze 🙂

    gradina ai,pisoii i-am vazut…acum chiar ca am motive sa ma-nverzesc de ciuda …esti o fericita 🙂

    • da. Chiar imi place sa stau la casa desi m-am mutat recent. E frumos cand totul e varde si inflorit, cand ai spatiu sa iesi la aer. E un alt gen de viata. 🙂

  5. Frumoasă grădina ta, Gabriela! Multe frumuseţi ai adunat în ea. Să te bucuri de toate! Ai un adevărat „izvor” de linişte şi frumuseţe! :-9

  6. privim si la vecini :)) Minunate flori ai! este un privilegiu sa-ti bei cafeluta de dimineata, în mijlocul gradinii pline de parfum si culoare.
    Sa ai o dupa-amiaza minunata!

    • Cunosti sentimentul de a sta la o cafea in mirosul de verdeata si de culoare. Gradina ta e mult mai frumoasa. A mea e mai rustica. Sa ai o seara minunata, Carmen. 🙂

  7. Gabriela,
    Îmi plac mult florile tale! Și eu cultiv flori- aici, am plin balconul!
    Căsuța de la țară am înconjurat-o cu tot ce poate fi vesel!!
    O seară frumoasă îți doresc!

    • Ma bucur ca sunt atatia oameni iubitori de flori, Gina. Asta ne arata cum ne e sufletul. Eu sunt incantata de gradina mea, micuta si vesela. Cand fac cate o pauza ies in curte, ori dimineata devreme, cand se trezesc pasarelele si le ascult primele triluri. Sa ai o seara frumoasa Gina!

  8. Chiar daca as avea aparat, tot n-as avea curajul sa pozez gradina; am un soi de buruieni viguroase si… foarte prietenoase; acum caut pe net la ce ar folosi; am gasit ca brusturele se numeste si lipan; ar fi bun la spondiloza…

    • Brusturele il poti taia cu sapa iar radacinile lui, sub forma de infuzie sunt bune pentru par. Intareste radacina parului si inlatura matreata. 🙂 Eu lucrez in fiecare zi in gradina. O ud si o plivesc. Asa ca buruienile stau departe de ea.

  9. pana nu vad eu cu ochii mei, nu cred 😛 deci tre’ sa vin eu acolo, clar! asa Rai nu-i de ratat!
    pup, găbelu!

  10. pana una alta ne vedem noi mai repede la Ibanesti, nuuuuuuuu??????

  11. Revenită dintr-o scurtă… hai să-i zicem vacanță, nu pot decât să mă bucur că te găsesc acolo unde erai și prima dată când te-am vizitat, adică printre florile tale superbe. :-*

  12. E locul in care ma simt bine si in care imi primesc prietenii cu drag. 🙂 Sa ai o zi frumoasa, Mel!

  13. E superb! Visez la o cafea bauta intre flori, dimineata cand este inca racoare….

  14. Daca esti plecata, cine-ti grijeste gradina?!

  15. Felicitari pentru ce ai postat. ti`am salvat cateva din poze.,…sper sa nu te superi

  1. Pingback: Shakespeare actualizat « Gabriela Elena

  2. Pingback: Grecia, in nuante calde … « Silence's Blog

Lasă un comentariu