pe inserat- Miercurea in care cuvintele tac


Carmen ne invita in Apuseni. Vizitati-o! E racoare, vara si atat de multa prospetime in fotografiile ei de acasa.

Posted on 20 Iulie 2011, in miercurea fara cuvinte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 62 comentarii.

  1. Îmi plac clopoţeii, am şi eu, dar roşii! Ambele imagini sunt reuşite, îmi plac!

  2. Bondarul ăla din prima poză… parcă-i de miere. Povestea ”peșty” că atunci când erau mici, obișnuiau să-i rupă în două și să le sugă conținutul. Ciudați și cruzi mai pot fi copiii câteodată.

  3. Bondarul este pe menta; cel putin frunzele sunt de menta; cam zilnic imi prepar nes-ul de dupa – amiaza cu ceai de frunze verzi de menta

    • Nu este o floare de menta. E un arbust in parc, niste tufisuri care fac inflorescente roz. Bei ness cu ceai de menta? Trebuie sa incerc.Imi place menta. 🙂

  4. Ce floricele frumoase! Mai ales „gorniţele” roz, sunt aşa de frumoase!
    O zi frumoasă, Gabriela! 🙂

  5. Prima fotografie parca are si … sonor.
    Bine te-am regasit, observ ca mereu proaspata!

    Week-end placut si mai racoros!

    • Multumesc Gabriela. Nu stiu daca o sa am un weekend racoros dar asa se anunta. O sa fiu pe drumuri europene. Plec in Germania. Un weekend placut si vesel iti doresc si eu tie!

  6. Tu nu mai spui nimic, de-o saptamâna… Stiu ca ai avut de pregatit torturi si alte surprize… LA MULTI ANI! draga Gabriela, din suflet îti doresc tot binele din lume, multa sanatate, bucurii, împlinirea dorintelor. Aceleasi urari si fiului tau 😉
    Va îmbratisez. Sa va distrati bine! Pupici

    • Multumesc draga Carmen. Am raspuns mai greu pentru ca nu am timp sa intru pe net. O sa avem multe de povestit si de impartasit. Pana atunci, iti doresc si tie o vacanta insorita si placuta! 🙂

  7. Frumoase flori, frumoase culori!

  1. Pingback: Proiectul ZAMPObloguri

  2. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (14)

  3. Pingback: miercurea fără cuvinte (10) – pescuitul interzis « freestyler

  4. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (19) « Ulise al II-lea – blog canin

  5. Pingback: REŢETE CULINARE Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici

  6. Pingback: MIERCUREA FARA CUVINTE 10 Zinnaida's ART Club

  7. Pingback: Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici - ARTA CULINARA - ARTE @ Zinnaida

  8. Pingback: RETETE CULINARE - Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici - ARTE @ Zinnaida

  9. Pingback: Poftiţi în piscină ! - MIERCUREA FARA CUVINTE 10 - » ARTE @ Zinnaida

  10. Pingback: LASAGNA CU CARNE. SUPA DE ROSII. COMPOT DE PIERSICI - Retete culinare » Zinnaida

  11. Pingback: LASAGNA CU CARNE. SUPA DE ROSII CU OREZ. COMPOT DE PIERSICI

Lasă un răspuns

