Cu drag de casa!


Dragii mei prieteni de acasa si celor care sunteti departe, dar aproape de sufletul meu. Va scriu cu caldura sa in suflet ca nu v-am uitat doar ca, temporar, intru rar de site. Ma bucur ca va mai ganditi la mine si promit sa incep seria povestirilor de viata anul viitor. Locuiesc aproape de Frankfurt si cele cateva luni de cand sunt aici mi s-au parut foarte lungi, doar pentru ca sunt departe de casa. Mi s-au intamplat multe lucruri bune in ultima vreme si ma bucur de ele. Incep sa vad un viitor mai linisit, intr-o tara in care politicienii nu ma ametesc, asa cum fac cei de la noi de zeci de ani, ca iesim din criza. Aici intai faci, si apoi vorbesti putin despre ce ai facut. Nemtii sunt oameni practici si organizati. Iar despre raceala lor nu stiu ce sa zic. Unde locuim noi, oamenii sunt amabili si draguti si se saluta pe strada zambind. nu vad frunti incruntate si nici durerea intiparita pe fetele lor. Am descoperit cu placere ca nemtii sunt iubitori de frumos si de confort. Trec pe langa gradini frumoase si ingrjite in care mereu apare cate un obiect decorativ nou, care sa infrumuseteze si sa dea o nota personala casei si gradinii. Intr-una din zilele trecute mi s-a intamplat un moment foarte placut. Primesc un telefon de la o prietena draga, din Germania, Carmen. Si ce credeti ca imi spune? ” La multi ani, romanco!” O urare care mi-a umplut sufletul de bucurie ca aici, la mii de kilometri de casa, sufletul unei romance si ea departe de locurile natale, simte romaneste. Oriunde am fi, purtam asta in suflet. Draga Carmen, iti multumesc ca de Ziua Romaniei mi-ai facut o astfel de bucurie. Te imbratisez cu drag si ma gandesc doar cator romani, imprastiati prin colturile lumii, le-a spus si lor cineva „La multi ani, romane!” ?

About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 4 decembrie 2011, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Asa se explica lipsa ta totala…,ma bucur ca ti-ai gasit linistea acolo…important este sa nu uiti de unde pleci si cine esti!

  2. Ce bine ca se vede in fata un viitor linistit. Ma bucur sa aud asa ceva

  3. 🙂 heeeiii, ce aparitie surpriza! ma bucur ca ai ajuns si pe aici… bloggerii plângeau.
    Ce ma bucur ca te-am facut sa zâmbesti si ca te-a bucurat telefonul meu 🙂 pupici

  4. Eu nu te sun, ci, iti scriu aici: La Multi Ani, Romanco!

  5. 🙂 ma bucur mult pentru tine. Pentru viitorul tau mult mai plin de liniste….
    trimit un zambet si o urare de „si mai bine” de cat pana acum,,,,

    Zi superba!

  6. Gabriela, daca esti intr-o prelungita vacanta iti doresc vacanta frumoasa, daca esti plecata definitiv din Romania nici nu stii cat ma bucur pentru tine, pentru familia ta !
    Sarbatori cu bine, draga Gabriala si nu te mai uita indarat, viata este inainte, norocul sa va insoteasca pretutindeni! Te imbratisez cu drag, romancuto !

  7. Mă bucur tare mult că ţi-e bine acolo, românco! 🙂

  8. gabriela eu aproape zilnic te ‘cautam’. ma bucur ca tie bine sa ai sarbatori frumoaseimbratisari din timisoara

  9. să fii bine, gabriela!

  10. Deci, ai rămas un pic mai mult… poate că de tot. Nu contează; sufletul tot de româncă o să-ți rămână!
    Să-ți fie bine acolo unde ești și să te vedem mai des în blogosferă, Găbița! :-*

  11. brava, fetiță! hai să auzim numai de bine!
    mă bucur mult că ți-e bine!!!
    ti puuup!

  12. L-am visat pe Mos azi noapte, venea tare de departe cu un sac mare in spate sa aduca sanatate, deci asteapta-l ca el vine, dar acum este la mine!
    Craciun Fericit!!

  13. Craciun fericit !

  14. Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

  15. Crăciun Fericit, întru mulţi ani! 🙂

  16. LA MUILTI ANI, Gabi draga! iti doresc, din toata inima, un an nou cu sanatate si multe împliniri!

  1. Pingback: Te colind, române! | Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: Sărbători binecuvântate! « Gabriela Elena

  3. Pingback: Euro Trip – Monaco 2011-2012 « Cosmin Stefanescu

  4. Pingback: Euro Trip – Monaco 2011-2012 (3) « Cosmin Stefanescu

Lasă un comentariu