Ocupatii de primavara


Am cam lipsit zilele acestea. Am fost foarte ocupata cu niste proiecte personale si am muncit foarte mult. Am putut doar sa citesc comentariile voastre. De maine ma intorc aici, cu drag sa va citesc si sa va raspund. Pana atunci, va aduc un buchet de fluturi albastri si nu uitati ca ma gandesc la voi, cu drag! fluturi

Posted on 2 Aprilie 2014, in diverse. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. …o zi frumoasă, om minunat!

  2. Astept cu rabdare viitoarele articole.🙂

  3. Dacă-s abaștri, chiar că te-ai gândit și la mine, că-i culoarea mea preferată. :-*

  4. Un buchet de fluturi albaștri ca niște albăstrele ! Mulțumiri, Gabriela !

  5. Ieri am vazut in gradina, printre pomi, primul fluture din aceasta primavara.Era alb si avea aripile tivite cu negru. pacat ca iar este frig si bate vantul. Cand vine caldura si la noi, oare? vreau afaraaaaaaaaa!

    • Si eu am vazut fluturi, chiar la sfarsitul lui februarie. Chiar ma minunam cum de traiesc pe vremea asta. E adevarat a venit primavara de timpuriu. Acum s-a stricat vremea si la noi. Si eu vreau afara, in verde, printre fluturi.

  6. Cat sunt de frumosi! Mi-am dorit mereu sa fotografiez fluturi albastri, ca acestia, dar sunt tare simtitori si iuti la zburat!
    Iti doresc numai bine, draga Gabriela, si o duminica minunata!🙂

  7. Hristos a înviat !
    Dar tu nu ne mai scrii nimic, draga mea ?🙂

  8. Vreau sa zic ca un asemenea buchet de fluturi- si albastri,pe deasupra- n-am mai vazut si e absolut superb!

  9. cat de minunat este buchetul tau!🙂

Lasă un răspuns

