Alternanțe- un nou număr al revistei literare


Ieri, 15 februarie, a apărut la Munchen, un nou număr al revistei literare, Alternanțe. Pentru cei care nu ați prins prezentarea acestei reviste, în articolul meu, din luna noiembrie, o să revin asupra ei. Este o publicație care apare în format electronic și tipărit. Revista găzduiește, exclusiv, creeații literare și de artă, ale scriitorilor, poeților, criticilor literari, traducătorilor, artiștilor. Se adresează în primul rând, celor din țară dar și dincolo de granițe. Pe parcurs, revista va aduce tematici noi, anunțate prealabil, încât cei interesați să își poată pregăti din timp materialul, ce urmează să fie publicat.
Așadar, vă invit să citiți noul număr al revistei Alternanțe și să participați cu materiale proprii.
În acest număr, al doilea de la apariție și primul pe acest an, aveți ocazia să citiți materialele publicate sub semnătura autorilor: Dumitru Chioaru, Letiţia Ilea, Vasile Gogea, Iulian Boldea, Gabriela Creţan, Constantin Munteanu, Adriana Teodorescu, Andrei G. Neagu, Bedros Horasangian, Theodor Damian, Rodica Grigore, Florin Manole , Dan Dănilă, Viorel Dădulescu, Adrian Munteanu, Alexandru Jurcan, Constantin M. Popa, Alexandru Dan, Ion Maria, Adrian Gurgău, Livius P. Bercea, M.N. Rusu, Dan Anghelescu, Ioan Negru, Pavel Gătăianţu, Kurt Tucholsky, Luca Cipolla, Despina S. Budişteanu, Sosan Zenji, Andrei Zanca, Bernhard Setzwein, Moses Rosenkranz.
Găsiți revista, accesând acest link: http://www.revista-alternante.de

Posted on 16 Ianuarie 2014, in Despre Media and tagged , , , . Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Am citit, unele mai atent, altele mai pe repede. Mi-a oprit atentia poezia Gabrielei Cretan, care mi se pare o abila rationalizare morala pt un eventual sentiment de vinovatie pe care il poate resimti o persoana gay, ba poate chiar si o persoana care e credincioasa intr-o lume deosebit de secular atee. Mi-au placut, fara un motiv deosebit de specific identificabil, stilul si atmosfera fragmentului de povestire a lui C-tin Munteanu. Iar poezia dlui Moses Rosenkranz mi s-a parut cald nostalgic prietenos desi usor desuet insa sincer patriotica fata de o imagine a unei Romanii rurale chiar ideale.

  2. Foarte interesant! Adica orice roman poate incerca sa publice acolo un articol? O poezie, o proza scurta, un eseu?

  3. Am rasfoit revista dar voi reveni dupa ce voi citi tot materialul. Stiu ca pretutindeni traiesc oameni dar sunt fericita sa intalnesc romanii de pretutindeni. Multumesc!

  4. Mulţumim pentru prezentare!
    Invitaţia la colaborare rămîne deschisă fără discriminări, singurul criteriu fiind acela al valorii, singurul „privilegiu” – acela al tinereţii.

  5. Am citit, mi-a plăcut. Să văd cum îmi fac timp pentru revistă…
    Momentan, am foarte multe de dus la bun sfârşit.

    • Cred că știi foarte bine să îți organizezi timpul și oricum, nu putem acoperi totul. Mevlana spunea ca ” adevărata știință este să știi ceea ce să ignori”. Mă bucur că ți-a plăcut revista și dacă crezi că ți se potrivește poți trimite articole spre publicare, redacției.

      • Mulţumesc pentru invitaţie!
        Am aruncat totuşi o privire… E greu să te abţii, când creşti cu cartea în mână…😉
        Profilul, e eminamente literar, deci e de gândit.
        Momentan, afinităţile mele, sunt mai puţin spre „literar” şi mai mult spre autocunoaştere-autodezvoltare, zero grid living, viaţa fără bani, schimbul de valori, etc.

      • Poate că, ar fi bine să îi trimiți un mail redactorului șef și să discuți cu el. Asta îți va da o imagine exactă. Eu știu că ei se gândesc la un proiect mai amplu și diversificat.

Lasă un răspuns

