La mulți ani, prieteni dragi!


Dragi prieteni, un sfârșit de an înseamnă doar un scurt popas, pentru a arunca o privire în urmă. Nu-mi plac bilanțurile. Dar mă gândesc la ceea ce s-a întâmplat în viata mea, în ultimul timp. Am primit lecții și am învățat, mai mult decât în întreaga mea viață. Atunci am înțeles că, deși știu mai multe, știu atât de puțin. Am învățat că, oricine își întinde mâinile în mod constant către ceva, va primi până la urmă. Că e foarte ușor să faci visele să prindă viață, începând cu un simplu contur. Am învățat că dacă privesc lucrurile de aproape, voi pierde esența. Dacă vreau să primesc frumusețe și iubire, să ofer la rândul meu. Să continui să o fac chiar și atunci când nu primesc nimic in schimb. Am aflat cum trebuie să mă protejez de propriile gânduri și cum le pot transforma într-un balsam pentru suflet. Că este important să cunosc multe dar este important să știu ce să cunosc și ce să ignor. Am învățat că răbdarea este cheia bucuriei. Am aflat că nu sunt decât o picătură într-un ocean și întreg oceanul e o picătură.

Am învățat să mă înconjor de oameni frumoși sufletește și am descoperit că adevăratele prietenii sunt cele pe care nu le desparte nici depărtarea nici timpul. Am trăit un timp minunat și nu-mi doresc nimic pentru anul care vine, dintr-un simplu motiv. Ceea ce va fi, va fi!

La mulți ani minunați, prieteni dragi, care străbateți drumurile vieții, alături de mine! Să fie anul care vine, pe măsura viselor voastre ori chiar să le întreacă!

clock

Posted on 31 Decembrie 2013, in diverse and tagged , , . Bookmark the permalink. 48 comentarii.

  1. La multi ani, draga Gabriela! Iti doresc din toata inima un An Nou bun si frumos, sanatate si bucurii si tot ce este mai bun sa ti se „intample”.
    Numai bine tie si celor dragi!
    Mi-au placut tare mult gandurile tale. Ganduri de om intelept, care, printre atatea incercari cate vin pentru fiecare dintre noi, stie sa vada… Calea cea buna si adevarata.

    • La multi ani, Alex! Multumesc pentru urare si pentru gandurile bune de la inceput de an. Sa ni se intample lucruri bune tuturor!🙂
      Viata ne ofera mereu lectii. Trebuie doar sa fim atenti si sa invatam din ele. Altfel vom mai primi altele, pana cand vom intelege.

  2. Superb!Sunteți un suflet deosebit.Să aveți parte de tot ceea ce oferiți,înmulțit cu infinit.:)

Lasă un răspuns

