Sarbatori fericite!


Dragi mei prieteni și cititori, seara din ia-seară e una speciala, de petrecut între cei dragi si apropiati. Vă doresc din suflet să aveți Sărbători în tihnă și bucurie, să vă răsune în tindă colindele ce vestesc nașterea Fiului!

Crăciun fericit!

bradul de craciun

Posted on 24 Decembrie 2013, in diverse. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Sărbători fericite şi ţie!

  2. Gabriela, te imbratisez cu drag şi-ţi doresc un Crăciun de poveste!

  3. Sărbători fericite și ție!

  4. Si eu abia astept sa ajung acasa. Tocmai am plecat de la serviciu !
    Si eu urez tuturor care trec pe aici sarbatori hibernale vesele si/sau linistite si multa sanatate !

    • Sarbatori fericite, draga Rudolph! Sa ai parte de un Craciun fericit si binecuvantat, inconjurat de oamenii care iti sunt apropiati sufleteste!
      ( La celelate comentarii iti raspund mai tarziu. )

  5. brindusa.frunza

    Gabriela, un Craciun Insufletit iti doresc din toata fiinta sufletului meu !

    • Draga Brindusa, iti multumesc pentru urarea ta calda. Mi-a fost dor de tine. Iti doresc si eu Sarbatori de vis si un Craciun fericit, alaturi de cei dragi sufletului tau!

  6. Sfinte Sărbători fericite, cu pace şi bucurie! La mulţi ani cu bine, dragă Gabriela!🙂

  7. La multi ani cu bucurii !

  8. Sarbatori fericite, Gabriela! Anul Nou sa-ti aduca bucurii si impliniri!

  9. Sarbatori fericite si sa auzim de bine !

  10. Sarbatori fericite in continuare, draga Gabriela!
    Un An Nou mai bun iti doresc cu tot dragul! 🙂

Lasă un răspuns

