Cu gust de cirese amare si de sare


Intotdeauna i s-a parut ca asteptarea e mai grea decat orice, pentru ca work-1141079-13-flat550x550075f-woman-in-a-red-dressascunde in ea mii de ganduri si de sperante, temeri si indoieli. Ii simtea deja apropierea si ceasornicul de pe perete ii numara in clipe pasii care o indreptau spre ea. Isi aranja rochia lejera, din matase rosie apoi, cu o privire fugara in oglinda isi scutura parul negru si lung. Aranjase masa cu dragoste. Luminarile palpaiau in incapere iar lumina lor era reflectata in scanteieri de vis, prin cristalul celor doua pahare in asteptare primului clinchet. O muzica blanda scalda incaperea iar parfumul trandafirilor din vaza plutea discret si diafan. Femeia in rosu verifica ultimele detalii. Totul trebuia sa fie perfect pentru seara perfecta, a regasirii cu barbatul iubit. Picioarele ei goale, descriau carari blande prin covorul gros, cu motive orienatale. Lasase usa de la intrare intredeschisa ca sa auda liftul. Zgomotul o facu atenta. Plina de emotie si de bucurie ii iesi in intampinare. Barbatul nu aprinse lumina pe coridor iar ea ii sari de gat, inlantuindu-l cu mainile si picioarele. Sarutarea ei, patimasa, il lasa fara respiratie cateva zeci de secunde. Avea un gust de cirese amare si de mare. Parfumul ei exotic de femeie indragostita il ameti. Se dezechilibra si se rezema cu spatele si cu o mana de perete. In cealalta tinea o geanta neagra pe care nu o abandona. Deodata ea se se desprinse lasandu-se sa lunece pe trupul lui transpirat, incet, incet, ca o picatura de apa pe obrazul unui pahar aburit. Se uita atent si se balbai.
– Va rog sa ma scuzati, v-am confundat!
– Nu-i nimic. Mi-a facut placere. Nu stiti de unde se aprinde lumina pe hol? Am venit la cineva in vizita.
Ingaima ceva imperceptibil aratand in partea dreapta. Cand el ajunse la comutator disparuse deja. In urma ei ramase un zambet si parfumul unei sarutari intense cu gust de cirese amare si de mare.

Posted on 23 Iunie 2013, in Povestiri din Cartier and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Cu ceeee năstruşnicii amareeee ne-ai servit….Offf! Uite, scrierile astea simple, dar cu parfum şi culoare, mă fac să cred că mai există încă iubire în stare pură. Şi de scris, şi ca timp al iubirii… Fiindcă protagoniştii de asta au avut parte…un minut, ori mai puţin de un minut de iubire în stare pură. Am avut mai demult o discuţie la radio(unde realizam un matinal)dacă se poate numi iubire o atingere de maxim un minut, fie ea şi accidentală. Mie mi s-a întâmplat cu un coleg de la teatru, care îmi e foarte bun prieten(e şi însurat, oricum) , dar, într-o seară, la repetiţii, trebuia să ne luăm de mână, şi a fost o chestie aşa…ciudată. Ne-am privit altfel, Şi el a simţit. N-am vorbit despre asta. Pe urmă am trecut la ale noastre, a fost singurul moment, oricum.
    Făcând eu emisiunea, am avut surpriza să intre în direct. Şi, eu abia ce povestisem de la ce ispravă de-a mea îmi venise ideea dezbaterii cu ascultătorii din acea dimineaţă. Nu ştiam dacă şi el simţise ceva, sau era numai în capul meu. Ei, uite că am aflat în dimineaţa aceea. Întâmplarea fusese cu mulţi ani în urmă. Şi nu numai că am aflat eu, dar au aflat şi ascultătorii. A fost o emisiune…cu parfum de cireşe amare.

    De-atunci îi zic colegului ăstuia al meu „iubirea mea de un minut”.😛

  2. Alma, nu a vazut nimeni iubirea lor de un minut. A fost o intamplare a firii, exact in momentul acela, barbatul necunoscut care a intalnit pe femeia in rochie rosie. A fost frumusetea si fascinatia unei clipe trecute si nestiute decat de ei doi si intunericul unei asteptari.
    A fost frumoasa si intmplarea ta, cu gust de cirese amare.🙂

  3. Delicioasa ca o trufa de ciocolata cu gust de cirese amare, păstrată intr-o cutiuta elegantă, emanand un miros irezistibil…

  4. 🙂 frumos parfumul de cireşe amare şi de sare. mi-a plăcut tare mult finalul la care, recunosc, nu mă aşteptam.

  5. Interesantă combinația de dulce-amar! Sper că nu a rămas numai un gust amar.

  6. Ciresele amare nu sunt chiar amare. Nu s-au vazut, a fost o intamplare, intr-o seara. Un minut, cat o vesnicie, petrecut pe holul unui bloc. Au ramas cu gust de cirese si de sare.🙂

  7. Vorba ‘ceea: „Nu-i pentru cine se pregăteşte, ci pentru cine se nimereşte!. :))

  8. Mi-a placut mult imaginea aceasta: „Picioarele ei goale, descriau carari blande prin covorul gros, cu motive orientale.” 🙂 Nu stiu cum, poate fiindca am o predispozitie catre finaluri de genul…am banuit exact ce se va intampla insa asta nu inseamna ca mi-a placut mai putin povestirea.🙂

  9. Esti foarte intuitiva.🙂

Lasă un răspuns

