Vreti sa vedeti cum actioneaza diversionistii turci?


Sustinatorii guvernului Erdogan se straduiesc sa discrediteze revolutia din Button CTTurcia publicand informatii false, pe site-urile institutiilor media, insotite de clipuri cu secvente de cazuri izolate, in care apar barbati spargand geamuri de magazine, banci ori arzand drapele. Au fost si politisti raniti in confruntari dar nu batuti de manifestanti ci in ripostele acestora. Zilele trecute, scriam un articol de evenimentele din Turcia. Primesc informatii despre ele in continuu. Nu am facut decat sa evidentiez niste lucruri publice si deja stiute. Am primit si acest mesaj, prin care un domn, ma avertizeaza ca habar nu am din ceea ce se intampla acolo. Si-mi trimite un link catre… Va invit sa vedeti articolul in Cafeneaua Turceasca. Comentariul diversionistului, era pe postarea anterioara.🙂

Posted on 5 Iunie 2013, in Cafeneaua turceasca and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Te citesc cu interes, Gabriela!

  2. Eu abia azi, te descopar, si ma bucur!🙂
    Onu

  3. Onu, niciodata nu e tarziu. Ma bucur de „descoperire” si de vizita. Te astept oricand, cu drag, daca iti face placere sa citesti ce scriu eu.

  4. Imi place nespus, promptitudinea raspunsului tau, ceea ce spune foarte mult.
    Din prima impresie, cred ca esti posesoarea unui spirit foarte fin, ba as spune chiar delicat.
    Aspect rarisim!
    Onu

  5. Draga Onu, iti multumesc pentru aprecieri. Raspund prompt cand sunt la calculator si acum se intampla sa fiu. Daca nu raspund imediat, inseamna ca sunt plecata. Imi place comunicarea cu cititorii mei, imi da senzatia ca tot ce fac este viu, palpabil si raspunde cautarilor cuiva, in drumul spre cunoastere.

  6. Gabriela,
    Daca-mi ingadui o mica interventie,as spune, in cazul tau, ca”promptitudinea este la purtator”, iar placerea surprizei, inexprimabila.🙂
    Onu

  7. Multumesc, sa stii ca sunt un cititor impatimit, de frumos.
    Iar blogul tau, abunda, i n fulguranta bunei dispozitii.🙂
    Onu

  8. Habar nu ai in ce te bagi! :)) Eu nu stiu nimic, nu cunosc pe nimeni.

  9. Nimic nou sub soare, când vine vorba de diversiune ca armă politică. Să nu uităm ce-a fost la noi cu revoluția, cu mineriadele… Mi-ar părea rău ca să se întâmple și la turci astfel de nenorociri. Este clar că cineva dirijeaza într-o direcție anume aceste evenimente. Ceea ce mi se pare curios, este că prea se întâmplă numai prin țări islamice, în ultimii ani. Mă rog, zic și eu.
    Să sperăm că lucrurile se vor liniști cât mai curând. De război nu are nimeni nevoie.
    Seara bună, Gabriela!🙂

  10. Da. Alex, dupa ce am scris postarea m-am gandit ca diversionistii putea fi si din alta parte. A celor care initasera revolutia si care au in intentie sa puna paie pe foc. Mie deja mi se pare un scenariu stiut cu revolutiile acestea, departe de occident si de STatele Unite.

  11. S-a intamplat ceva, de nu mai scrii? Te-au gasit? :))

Lasă un răspuns

