Ratusca


Ratusca inota pe lac. Zi de vara, pana in seara, cu zumzet de albine prin cupele florilor si palpairi de fluturi peste ierburile inalte. pasarile sageata vazduhul cand dintr-o data, pleosc! Primi o palma. Se uita in ratusca-jpgstanga, se uita in dreapta,se uita inainte, in spate. Nimeni. Deasupra, cerul senin. Mai sa fie! Se mai plimba ratusca si, iar, pleosc! O palma. Se uita in stanga, se uita in dreapta, se uita inainte, in spate. Nimic. Deasupra, cerul senin. Hmm…Ce sa fie? Scuturandu-se, ratusca se plimba mai departe. Si iar o palma… Ei, acuma e prea de tot, gandi biata pasare. Se uita in stanga, se uita in dreapta, se uita inainte, in spate. Nimic. Deasupra, cerul senin. Si uite-asa, primi ratusca trei palme din senin!

Posted on 24 Mai 2013, in Povestiri din Cartier and tagged . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Frumos seninul din povestirea ta! Și neașteptat finalul senin.
    Să ai parte de tot seninul lumii!

  2. Multumesc, Murgur. Si tu la fel! ratusca a avut o zi senina dar cam ciudata. 🙂

  3. Așa e. Dar dacă eliminăm ciudățenia, rămâne seninul din suflet!

  4. Ai dreptate. A avut o zi seninaaaa…. 🙂

  5. Deseori, palmele astea, primite din senin, stârnesc ”pozitivul„ obosit.
    Sau îți amintesc că și prea multă „liniște „strică.
    Părerea mea.

    • Gina, ai dreptate. Cred ca si eu am nevoie de o palma de senin, sa ma trezesc ca ma uit la niste materiale de postat de vreo doua ore. :)) Inseamna ca am prea multa liniste.
      Parerea mea. 🙂

  6. Eu am inteles altceva: ratusca tace si face! :))

  7. Ha, ha! Ce poveste amuzantă dar şi plină de învăţăminte. Păi da, uite-aşa, ca şi răţuşca cea poznaşă, mai primim şi noi palme din…senin! Mai ales atunci când ne simţim cel mai bine, precum raţa pe lac.
    O zi frumoasă, dragă Gabriela! 🙂

  8. Trebuie sa fim cu ochii in patru. Palmele din senin pot sa apara oricand. 🙂

  9. :)) N-am primit nicio palma azi. Nici macar din senin 😉 🙂

  10. Nici aici nu-mi apare comm-ul… 😦

Lasă un răspuns

