Recomandarile zilei


Am dat o tura pe blogurile prietene si am citit, materiale diverse. Azi va fac cateva recomandari de lectura, in registre diferite. Sper sa va placa:

asta nu e d-aia, nu?
Acum câţiva ani ne adunasem o grămadă de inşi la mamaie, pe vremea când era casa aia în care creşteau copaci sub mese, nu casa astalaltă care va fi terminată de strănepoţii mamei mele. Şi cum ne adunasem noi pentru că a doua zi era o pomană sau ziua de naştere a lui mamaie sau amândouă în acelaşi timp, pentru că am o mamaie descurcăreaţă care ştie că dacă face pomană rămâne mâncare şi pileală şi pentru sărbătorit ziua ei, s-a făcut noapte şi a trebuit să ne împrăştiem la somn.
A făcut deci mamaie o împărţeală pe paturi, astfel că eu aş fi dormit cu fi-mea şi cu o nepoată de-a lui mamaie. Nepoata aia era o minijupată peste copane hipopotamice, care muncea la barele din Italia, dansa pe ele până le dădea luciu. Una încurcată cu un turc prin Italia, cu care vorbea foarte des la telefon în italiană numai ciao, amore pe diverse tonalităţi – îmi imaginez că fiecare tonalitate avea sensul ei în discuţie, ca la câini, adică şezi mumos spus blând e stai, dragă, jos!, iar şezi! ţipat e un soi de stai, dracu, jos!.
(continuarea o puteti citi aici) http://www.mixy.ro/2013/05/21/asta-nu-e-d-aia-nu

acțiune și reacțiune?
“Poate că și tu ai primit un mail cu articolul de mai jos.
Sau poate nu.
L-am citit.
Nu sunt de acord cu tot ce scrie aici, dar mi-a dat de gândit.
Tu ce zici?
De ce oamenii inteligenți eșuează și proștii reușesc în viață ?
Andrei Chira

M-am intalnit ieri la supermarket cu un vechi client de pe vremea cand lucram in IT si mi-am adus aminte de un lucru pe care mi l-a spus demult, acum vreo 6-7 ani, cred.Nu mai retin acum care a fost exact situatia atunci dar gasisem eu o solutie mai creativa sa-l ajut” (Continuarea aici)
http://incertitudini2008.blogspot.de/2013/05/actiune-si-reactiune.html

Papucii
Pantofii au fost intotdeauna o moda, atat in occident, cat si in orient. Exista, totusi, cateva diferente intre papucii orientali si cei occidentali, diferente ce provin din stilul diferit de viata. In occident, papucii sunt purtati oriunde, ca o protectie, chiar si in casa. De aceea occidentalii nu prea au covoare pe jos, caci umbla incaltati prin casa lor. Insa in orient, papucii sunt usori, comozi. Conteaza mai putin protectia pe care o ofera, cat e important sa te simti bine in ei. (continuarea aici) http://printreextreme.wordpress.com/

Posted on 21 Mai 2013, in diverse and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. frumos gestul tău. cândva mă bătea gândul să fac și eu așa ceva. apoi a apărut facebook și grupurile lui… și lipsa de timp, ca un pretext.
    dar e frumos să duci mai departe aprecierea…

  2. Da, mai ales ca nici noi, nu avem foarte mult timp disponibil, sa strabatem zilnic, blogosfera si sa vedem tot ce se scrie. In plus, articolele selectate, chiar merita citite si le aleg din registre diferite. Eu stau mai putin pe facebook, pe care il consider un pic mai superficial in sensul ca, persoanele care dau like de multe ori nu citesc nici macar titlul. Pentru mine sunt importanti cititorii si scriitorii.

  3. Multumesc pentru apreciere.

  4. Am atat de putin timp… Am aruncat un ochi peste postarea despre papuci…🙂

  5. A fost un subiect de dezbatere interesant. Nu stiu daca ti-a placut.

Lasă un răspuns

