O seara de poezie, in Cafenea


Va invit in Cafeneaua turceasca, unde, in acorduri line, se recita poezie. Un invitat speButton CTcial, un cunoscut poet turc, vorbeste cu gandurile printre randuri, despre viata si despre dragoste, in cuvinte de aur, mestesugite, cu care si-a scris minunatele sale poeme.

„As putea să mă supăr tare

Pe oamenii pe care îi iubesc,

Dacă iubirea

Nu m-ar fi învăţat

Să mă întristez doar.”

Posted on 21 Mai 2013, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Da, asta păţesc şi eu cu cei dragi care mă rănesc deşi îi iubesc: nu reuşesc să mă supăr pe ei, ci doar mă copleşteşte o tristeţe de nedescris. Amărăciune, i-aş zice.

  2. Mi-a placut poezia asta. Are o intreaga filozofie in cateva randuri. Si mie mi se intampla la fel. Cei apropiati ne ranesc mai tare decat ar face-o un strain si totusi, ei sunt cei pe care ii iertam mai usor.

  3. Cateva randuri plin de adevar. Cati dintre noi nu simtim la fel? Si eu…. Nu ma pot supara prea tare pe oamenii pe care ii iubesc.

    • Mie mi-a placut foarte mult. Orhan Veli Kanik este apreciat la turci, asa cum il vedem noi pe Labis ori pe Eminescu. Ma gandesc doar cat de frumos stiu oamenii sa isi exprime trairile, indiferent in ce colt al lumii sunt ori in ce limba vorbesc.

Lasă un răspuns

