In Cafenea un invitat


In seara asta am primit un oaspete in Cafeneaua Turceasca. Pentru cei dintre voi care il cunoasteti mai putin, Daniel Onaca, este un roman, stabilit in Suedia. Blogurile ne-au adus aproape si de ceva vreme ne citim. Daniel este cel care mi-a sugerat sa scriu despre povestea emigrantilor turci. A avut fler, intuitie ori curiozitate, ori de toate la un loc. Asa s-a nascut sirul de povesti despre Ahmet, tanarul turc indragostit nebuneste de „o nebuna”. Si pentru ca povestile turcesti trebuiau sa aiba o casa a lor, un loc cu arome si magie orientala am deschis Cafeneaua Turceasca. Daniel face mereu cercetari lingvistice, asa am intuit eu, si in seara aceasta ne-a adus o postare despre cuvinte turcesti intrate in toponimia tinutului cuprins intre Dunare si Mare, fost candva sub ocupatie turca. Va invit asadar in cafenea, la o cafea si o vorba.

Posted on 18 Mai 2013, in Cafeneaua turceasca and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. La o asemenea prezentare, ce sa mai zic; jos cu fesul si… bun găsit tuturor!

  2. Am fost modesta in prezentare pentru ca stiu ca si tu esti modest, uneori mai mult decat trebuie.🙂 Bine-ai venit!

  3. Faptele mari au la baza idei simple.

Lasă un răspuns

