Sunt pe aici…


Din cauza unor probleme tehnice s-ar putea sa nu pot raspunde cateva zile comentariilor voastre. Va multumesc pentru intelegere.

Posted on 6 Aprilie 2013, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. No. Şi amu ce facem ? Nu mai comentăm ?😆

  2. Nu te stresa. Te aşteptăm cu drag🙂

  3. Tehnică nemțească??

  4. Iti doresc numai bine, draga Gabriela! Si te-asteptam cu drag!🙂

  5. Gabriela, eu am o rabdareee de broasca testoasa! Dar imi lipsesti, deja!🙂
    http://www.bestmusic.ro/radu-gheorghe/muzica-radu-gheorghe/broasca-testoasa-675659.html#

    • Draga Brandusa…mi-a fost asa de drag comentariu tau si am pufnit in ras… si mie mi-e draga piesa aceea, cu brasca testoasa…si am o rabdare…enervanta.🙂

Lasă un răspuns

