Miercurea fara cuvinte- Aricii


CIMG5338

Mai mult despre Miercurea fara Cuvinte, gasiti la Carmen.

 

Posted on 20 Martie 2013, in diverse. Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Drăduți arici :)! Am unul în curte care vine la ronțăitoarele pisicilor😀 ! O să miaune până la urmă😆😆
    Sunt suporturi pentru cărți ?

  2. Ar fi interesant sa vedem un arici care miauna. De regula scot niste sunete aemanatoare cu guitatul unor purcei. Aricii mei sunt pur decorativi. Nu sunt suporturi. Stau cu ochii pe tavan si ma avertizeaza daca apare vre-un OZN.

  3. Simpatici arici! Nu sunt cu nasul pe sus, nu? :)) Frumoasa compozitia!

    • Asa sunt ei, cu nasul pe sus. E un motiv sufiecient ca eu sa-mi vad de lungul nasului.🙂 Multumesc. Compozitia nu a afost aranjata de poza si pur si simplu. E una din ferestrele camerei mele.

  4. veseli sa vada razele de soare ale primaverii🙂
    Happy WW!🙂

    PS: si eu am o vaza identica :))

  5. Hi, hi! Ce drăguţi sunt. Mie îmi plac mult şi cei adevăraţi. Am ţinut odată unul în mâini şi tare mi-a plăcut senzaţia aceea… înţepăcioasă.
    O zi cât mai frumoasă, dragă Gabriela!🙂

    PS. Am remarcat şi cartea pe care o citeşti acum. Eeee, Marin Preda…

    • E una dintre cartile mele dragi. Imposibila intoarcere. Am citit-o de vreo trei ori. Imi place Marin Preda. Il citesc cu placere si am regretul ca nu am fost contemporana cu el. Mi-ar fi facut placere sa il cunosc.

      • Aşa este, Preda rămâne un mare scriitor. Uneori mă gândesc la câte ar mai fi scris, dacă nu ar fi murit atât de devreme? Am citit atâtea din opera sa, dar această carte nu. M-ai făcut curios, căci am şi eu cărţile din această colecţie. Îi weekend am să „atac” romanul. O noapte frumoasă, dragă Gabriela!🙂

      • Sunt convinsa ca o sa iti placa, Alex. O seara frumoasa si tie iti doresc!

  6. Ai gasit pe cine cautai? Pe Mircea?

  7. Mitzaa Biciclista

    Mie îmi este frică de arici🙂

  8. Am şi eu doi, de la un prieten drag. Îs de-ăia de grădină, dar pe unul îl ţin în casă fiindcă-i prea frumos ca să-l las să se prăfuiască acolo.🙂

  9. Eu credeam ca se uită și își fac planul cum să fugă pe fereastră în grădină.😀 Frumoasă fotografie !
    Și mie îmi place mult Marin Preda, păcat că e cam trecut sub tăcere. Deh !

    • Zina, ar fugi ei, dar inca nu e vremea atat de frumoasa. :)) In ce-l priveste pe Marin Preda, il citesc cu mare drag si iau notite. Am senzatia ca s-a nascut cu mult inaintea vremii sale.

  1. Pingback: Oltenita de râsul câinilor! - Ziarul lui Ipu

  2. Pingback: Oltenita de râsul câinilor! | OLTENITA LIVE

  3. Pingback: Oltenita de râsul câinilor! | Blog Popa Țeapă

  4. Pingback: CAINI SI PISICI - 1.Cearta - J.K.Jerome - Povestiri de lecturi școlare

Lasă un răspuns

