Imperiu Lalelei- Poveste din Cafeneaua turceasca


Una dintre vechile si indragitele povesti ale OrientuluiButton CT, transmisa pana azi, este, cum ar putea fi altfel, una de iubire. Prin anii 1200, pe vremea Imperiului Otoman,Osmanlı İmparatorluğu, un tanar print, Farhad se indragosteste de o tanara fecioara Shirin (dulce- in limba kurda). O pasiune puternica ii mistuie pe cei doi. O iubire imposibila. Tanara fusese promisa altui barbat.

Asa incepe povestea, o poveste cu parfum oriental, care continua si azi. Va invit sa o urmariti, savurand un ceai, in Cafeneaua Turceasca.

Posted on 3 Martie 2013, in Cafeneaua turceasca and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Ori legătura e întreruptă ori cafeneaua era închisă la ora cand am fost eu acolo ;-(

  2. Si mie imi da eroare 404.😦

  3. Nu stiu ce avea dar am rezolvat.🙂 imi pare rau de inconvenient.

  4. Îţi mulţumesc pentru comentariu şi-ţi doresc o săptămână frumoasă !

  5. Mi-a facut placere sa citesc povstirea ta. O saptama frumoasa iti doresc si eu!

Lasă un răspuns

