Din motive tehnice…am revenit


Providerul meu de internet, a avut ceva probleme de sistem si nu am avut conexiune timp de cateva zile. Drama! Am sunat, am insistat si apoi am reusit! Revin la activitatile cotidiene. Imi cer scuze celor care m-ati vizitat si nu v-am raspuns. Din motive obiective. Se poate si aici sa nu functioneze ceva. Din aceleasi motive, Cafeneaua se deschide abia saptamana viitoare. Vineri. Pana atunci, o sa avem alte povestiri.

Posted on 16 Februarie 2013, in diverse. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Țin pumnii să meargă bine internetul !!!
    Bikne ai revenit !

  2. Musai sa mearga. Mai ales ca mi-ati lipsit.🙂 Bine v-am regasit!

  3. Sa nu se mai intample! Altfel, te trezesti cu noi la usa!

  4. 🙂 asta ar fi o bucurie nu o drama, Raul. Daca stiam ce trebuie sa fac mai ca vorbeam cu ei sa mai puna de-o defectiune tehnica.

  5. Bine ca s-a rezolvat, ca eu intrasem la o idee si era sa dau in candaxie…

  6. Bine că eşti tu bine. Cu netul…aşa fac ăştia peste tot, când ţi-e lumea mai dragă!
    O duminică frumoasă, dragă Gabriela! Şi nouă ne-ai lipsit, să ştii!🙂

  7. Acum am revenit. Asa ca viata merge inainte. O duminica frumoasa si tie iti doresc!

Lasă un răspuns

