Miercurea fara cuvinte- Baticul


Ieri, Zina povestea despre suvenirurile colectionate in calatoriile ei prin lume. Mi-am amintit ca am acasa un batic interesant. O matase fina. Nu il purtasem dar nici nu ma induram sa il arunc. Mi se parea ca spune o poveste. Nu stiu ce poveste. Il intindeam si ma uitam la el. Imi inspira atata liniste. Ma invita la meditatie.

woman

Posted on 13 Februarie 2013, in Povestiri din Cartier and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. Deosebita lucrarea, in tonuri calde, dau o ambianta placuta!
    O zi foarte buna sa ai!

  2. Daca nu ne spuneai, n-am fi stiut in veci ca e un batic.

    • 🙂 Cand te uiti la el ai senzatia ca esti in fata unui tablou, tot o panza (matase) si el, dealtfel. Are un motiv interesant, ceva te indemna la meditatie. Nota e orientala. Tara de provenienta, India. Deci are multe povesti inchise in el. Nestiute.

  3. ce imprimeu frumos! o adevarata pictura! parca ti-e mila sa strângi esarga la gat, nu? baticul acesta trebuie purtat asa, sa se vada in toata splendoarea lui.
    happy WW, Gabriela draga!

  4. Parca e o opera de arta. Are atat poezie in el si multa magie. O seara placuta, Carmen!

  5. în așteptare !
    prințesa siameză își așteaptă prințul să se întorcă din călătorie 🙂 !!!

  6. Excelenta interpretare! 🙂 O seara placuta sa ai!

  7. Happy Valentine’s Day! ¸.•°♡♡⊱彡

  8. Happy Valentine’s Day for you too! 🙂 Multumesc de urare! Cine se mai gandeste la mine cu urari de Valentines Day? Mi-ai facut o draguta surpriza. Te imbtratisez cu drag! Sa ai o seara de vis!

  9. Cred ca si mie mi-ar cam parea rau sa il port. E foarte, foarte frumos! 🙂
    O noapte buna!

  10. Am incercat de cateva ori sa il port, imi statea bine cu el dar parca era ceva ce nu ma lasa. Ma gandeam la un moment dat sa il inramez. Este foarte decorativ. O seara placuta iti doresc si eu tie!

  11. acesta e un batic??? am salvat poza si am dus-o in folderul „picturi”! superb desen!

  12. Nu-i rea ideea cu inramatul.
    Si eu am costum indian pe care nu am unde-l purta, decat la vreun bal mascat, ori cum astea sunt rare spre inexistente, il tin degeaba in dulap. L-am purtat odata pe strada si s-a uitat ciudat lumea la mine. Or fi crezut ca ma convertisem la islamism. :))

    • Poate faci un colt cu tematica orientala. Nu stiu daca un costum merge chiar inramat, desi nu vad de ce nu ar fi decorativ. Asteptam sa vedem provocarea artistica. Un weekend placut iti doresc, Mel!

  13. Foarte interesant desenul acelui batic. Şi mai interesantă ideea cu înrămatul.

    Numai bine, Gabriela! 🙂

    • Imaginatia e cuvantul cheie. 🙂 Valoros a fost creatorul baticului. Fericita sunt eu ca il am si il pot valorifica in sensul de a-l oferi privitorului.
      Numai bine, Alex!

  14. pashmina sigur nu e! dar e o întreagă poveste în mătase…

  15. Buna Gabriela ! Te anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire 🙂

  16. Adesea, pe diverse materiale imprimate, poți citi o poveste!
    CULMEA!!!
    Nu citisem că asta ai scris, am văzut doar baticul!
    Am și eu unul adus din Italia, cu niște cai superbi! Am senzația că aleargă!

    • Parca deschide o usa a misterelor si dincolo de imagine are ceva viu. Culturile orientale au dus arta picturii pe panza la rangul de rafinament. Poate vedem si baticul tau cu cai.

  17. Frumos batic ! Operă de artă, nu alta !
    P.S. Nu te supăra, nu mergea și un link, dacă tot m-ai pomenit ? Zic și eu ! 😀

  18. Cred ca eu l-as purta ca esarfa sau l-as lega de manerele de la geanta, doar sa-l am cu mine. Poate si pentru ca ma fascineaza India…
    Zile cu bucurii sa ai, Gabriela!

    • Cafeluto, ma gandeam la un moment dat sa il port legat peste fusta. E frumos, dar prea pretentios pentru ce drumuri am eu. Nu stiu. Ma mai gandesc. Sa ai un weekend placut, iti doresc!

  19. Chiar e frumos baticul asta.

  1. Pingback: AMENDA DIN TREN IN GERMANIA - Jerome K.Jerome

Lasă un răspuns

