Printre nori


CIMG5331

Posted on 8 Februarie 2013, in Lumea in imagini. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Am vazut titlul si m-am gandit direct la asta, daca-mi permiti:

    • Raul, m-a incantat piesa aceasta si am ascultat-o de cateva ori. Multumesc de recomandare. Imaginea cu norii e asemanataoare si am vazu aici asa ceva. Mie mi se pare, cand vad astfel de peisaje cu nori ca universul vrea doar sa ne spuna cata frumusete poate sa ne arate aruncand pe care cativa nori si cateva raze de lumina. E o expresie a dimensiunilor macro.
      Iti doresc sa ai un weekend cu nori frumosi si petece de cer senin!🙂

      • Daca ti-a placut, uite, inca ceva:

      • In seara asta am fost rasfatata. Marturisesc ca nu am prea ascultat Zob. prima piesa cu norii o mai auzisem, fara sa stiu cine o canta dar pe asta a doua, e pentru mine o prima si frumosa auditie. Multumesc pentru ea. Mi-a facut seara melodioasa si o sa ma intreb o vreme ”Cine esti, cine sunt, Ce mai beau ce mai cant..?”🙂

  2. Ce vreme frumoasa este la dvs. La noi este cand lapovita cand ploaie. Urat de tot

    • Florine, ne e draga vremea asta. A fost ea, iarna frumoasa, pe la noi, cam putina, doar cateva zile cu temperaturi de -5grade. Si am zis ca e foarte frig. Uitasem, cat de frig era iarna in Romania.🙂 Acum asteptam cu nerbdare adevarat primavara. Sa ai un sfarsit de saptamana insorit si luminos!

  3. Frumoasă fotografie, mă mai îmbărbătează. Aici, la București, a dat din ploaie în ninsoare, e oribil !

  4. Pare ca primavara este bine instslata in orasul tau. La mine e totul alb si va mai ninge… Cand ma gandesc ca nu ne despart decat 200 de kilometri, nu-mi vine sa cred! Bineinteles ca am vazut imprimata data de azi… dar cerul perfect albastru si iarba aceea verde… wow! Parca simti ca-mi cresc aripi si accept invitatia ta din titlu🙂
    Sa ai parte de un weekend minunat!

    • Aici cam asa a fost tot timpul. E interesanta vremea asta aici. Mai fulguieste, din cand in cand dar nu se aseaza. Temperaturile sunt de primara, in jur de 0 grade, cateva in plus ori in minus.Oricum, e un semn ca sub zapezile de la voi, primavara clocoteste in clinchete subtiri asteptand mmomentul sa iasa la suprafata. Un weekend frumos si tie, Carmen!

  5. Superb cerul pe care l-ai fotografiat! Sunt zile în care cerul este atât de albastru, iar norii atât de frumoşi, pufoşi!
    Numai bine îţi doresc, dragă Gabriela!🙂

    • Aici cerul se joaca de-a norii. Pe un colt e senin pe altul e furtuna. Ma gandeam sa va arat si voua. Ma bucur ca v-a placut si ca v-au strecurat printre puful lor, raze de lumina si miros crud de primavara.
      O seara placuta sa ai, Alex!

  6. E foarte frumos peisajul. Ca o primavara🙂

    • O primavara in plna iarna. Pe mine m-au fascinat aici norii. Plafonul de nori e foarte jos fata de cum este acasa. Se innoreaza repede. Acum e senin si intr-o jumatate de ora, o turma de nori aparuti de niciunde trag o ploaie si apoi dispar. Cred ca e efectul vegetatiei abundente.

  1. Pingback: FEMEI IN OGLINDA 9 - In sala de baie de Fernando Botero - Zinnaida

Lasă un răspuns

