La multi ani tuturor Ioanilor si Ioanelor, celor care au fost si care sunt!


Posted on 7 Ianuarie 2013, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. La multi ani tuturor Ioanelor si Ionilor, si din partea mea!

  2. Multe „Ioane „ se numesc Oana.
    Sună mai blând.

  3. În copilăria mea, Ion era „Ionel„, Ionică, Ionuț.
    Astăzi și-a recăpătat sonoritate- Ion.
    Sau Ioan.

  4. Am fost un rasfatat astazi, saru’ mâna tuturor pentru urari!

  5. Nu m-am simtit a fi Ioana…dar am trecut sa te salut🙂

  6. Dar ai putea fi Ioana… macar un pic.🙂 Multumesc de vizita, Elly. Te imbratisez cu drag!

  7. Ieri a fost ziua ionilor pozitivi, sau negativi? :-B

  8. Cred ca a tuturor. Ziua neutronilor e ceva mai incolo. :))

Lasă un răspuns

