O floare pentru Sonia


Dragii mei prieteni, vizitatori virtuali si cititori de toate varstele. Azi vreau sa va fac o invitatie speciala. In urma cu ceva vreme am descoperit un blog care m-a suprins prin frumusetea si sensibilitatea randurilor. O scriitoare, Sonia Raus, care a ales sa isi astearna sufletul si povestile de viata, cu mult drag si daruire. Citind postarile ei ma cufundam parca in lectura sufletului meu. Azi ea e trista si simte ca nu poate scrie, sub apasarea Dorului de doi oate mai vesela si mai motivata, stiind ca are atatia prieteni aproape. Va invit doar sa aruncati o privire si sa ii oferiti o floare si un gand bun  Soniei.

Floare pentru Sonia

Posted on 19 August 2012, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Gabico, ma surprinzi si am uimesti. Nu am sa stiu niciodata cuvinte suficiente de multumire pentru felul in care imi dai din caldura ta.
    Raman recunoscatoare pentru ca existi.
    Floarea ta va deveni una din comorile mele ce vor friza eternitatea. Te sarut cu drag.

    • Nu te pot lasa sa abandonezi scrisul…nici macar o vreme. Scrii atat de frumos si e pacat sa lasi sa dispara asta. Si daca stau sa ma gandesc bine…eu de ce sunt pusa aici? 🙂 Ca sa fac lucruri frumoase pentru oameni frumosi. Primeste florile mele magice. Ai vazut ca sunt pline de vraji? De acolo vor veni noile tale povesti. Te imbratisez cu drag.

      • Imi trebuie timp, mai mult ca niciodata pana acum. Stiu ca pot sa ma adun, stiu ca muza imi da tarcoale cand nu ma astept, dar trebuie sa fiu eu cu mine o vreme. Altfel scrisul meu va fi suferind ca si mine.
        Primesc cu cea mai mare bucurie gestul tau fara egal.

  2. Cu adevarat Sonia merita o floare si un gind bun. O saptamina faina.

  3. Deunăzi, am auzit ceva foarte interesant- sufletele -pereche se pot întâlni, fie chiar și pentru o vreme. Trebuie să te mulțumești (și) cu asta.
    Mult prea puțini oameni au șansa de a-și găsi vreodată perechea sufletească.

  4. Aici ai dreptate. Eu pot sa spun ca mi-am intanit sufletul pereche pentru o vreme si am fost foarte fericita. Dar a fost un vis prea frumos si-a trebuit sa dispara.

  5. Of, nici eu nu am mai fost de mult pe la Irina…

  6. Ok, am intrat, am citit, mi-am format o opinie, dar nu am comentat pentru că mă feresc de exprimarea unor opinii politice.

    • Mel, ieri Irina avea o postare in care scria ca era suparata pe nu stiu ce. Si vroia sa ia o pauza de a scrie iar eu am rugat prietenii mei, care vor sa o cinvinga sa nu renunte ca scrie frumos. Acum am vazut ca intre timp a restras-o si a facut o postare despre un subiect politic. Te inteleg si iti multumesc oricum de vizita. Esti o draguta.

      • Imi cer scuze pentru ce am facut, Gabi. Ti-am trimis un mail in care iti spun pe scurt de ce am ales sa sterg acele randuri. Probabil mi-a fost si mie rusine de slabiciunea mea.. Regret enorm ca odata cu randurile mele, gresite sau nu, au disparut si randurile voastre de sustinere, calde si sensibile.
        Inca o data cer scuze tuturor celor care au venit de la tine, la mine.

  7. Foarte frumos! Mulţumesc de invitaţie!

    O seară frumoasă, dragă Gabriela! 🙂

  8. Tot ce pot spune este ca ai gusturi destul de bune la flori,arata asa de bine de imi este si drag:),mi se pare asa se stralucitoare si totusi pe atat de enigmatica si frumoasa…

    • Lorena, imi plac florile, intradevar. Pentru Sonia, am cautat o floare a inspiratiei, care sa fie putin mai altfel, exact asa cum ai spus, enigmatica si frumoasa. Sa ai un weekend excelent! Multumesc pentru vizita.

  1. Pingback: DOI ANI DE VACANTA de Jules Verne - Capitolele 15 și 16

  2. Pingback: DOI ANI DE VACANTA de Jules Verne - Capitolele 15 și 16

Lasă un răspuns

