Clasic si modern in acelasi timp


Sper sa va placa. Nu stiu daca e in ton cu ceva, cu vremea de afara, cu scena politica, cu criza economica sau cu sezonul de vacanta. Poate doar cu vremurile interesante pe care le traim.

Posted on 10 August 2012, in Muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. mirceavladut

    Excelenta sugestie pentru vremurile pe care le traim. Da, cred ca e nevoie de al cincilea element! 🙂

  2. mirceavladut

    Scuze, te rog sa corectezi „vremurilor” in „vremurile”.

  3. Abia acum am observat ca nu am selectat varianta buna. Am repostat-o. E mai expresiva.

  4. Bună idee. Am ascultat o melodie minunată şi am revăzut scene dintr-un film grozav. 🙂

  5. Sunt incantata daca a fost pe placu tau. 🙂

  6. Multumesc !
    Searã placutã îti doresc!

  7. Minunat!
    Să ai o zi senină!

  8. Înfățișarea a fost șocantă, dar vocea și melodia, …uluitoare. Mulțumiri pentru readucerea aminte a unui film deosebit.
    Gabriela, pe blogul meu cu lecturi te așteaptă o provocare – o ”leapșă”. M-aș bucura mult să o accepți, e o modalitate de a ne cunoaște mai bine, noi, cei din blogosfera.

    • Cred ca e socant tocami prin contrastele care se completeaza atat de frumos in scena aceasta. Zina am sa ma uit sa vad despre ce leapsa e vorba dar as vrea sa stii ca nu sunt adepta lepselor. Sper sa nu te superi. Iti multumesc de vizita si ma bucur ca ti-a placut recomandarea mea muzicala.

  9. Mi-a plăcut mult această scenă din film. Ai asociat-o bine cu vremurile de acum…

    Numai bine, Gabriela! 🙂

  10. Ganduri bune si vremuri muzicale Alex! 🙂

  1. Pingback: LIEBSTER BLOG AWARD - Leapșa în blogosfera !

Lasă un răspuns

