Cand Oby era copil – Miercurea fara cuvinte


Au trecut de atunci cativa ani dar mi-e dor de copilaria lui. L-am gasit abandonat, avea o zi si cativa fratiori. I-am salvat si el m-a rasplatit cu dragalasenia lui. Acum e un dulau mare, cu personalitate si a castigat respectul celor care intra in curtea stapanului sau.  Am gasit clipul acesta cautand niste poze pentru Miercurea fara cuvinte. Si am zis ca, tot fara cuvinte, sa va arat cum era, cand Oby era copil.

Povestea Miercurii fara cuvinte a inceput la Carmen.

Posted on 8 August 2012, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. mirceavladut

    Chiar se joaca cainele cu pisica?

  2. Da. Pisica i-a vazut de cand aveau o zi. Si de atunci au crescut sub ochii ei, chiar daca apoi ei au depasit-o in inaltime. 🙂 M-a suprins cu atitudinea ei si afectiunea fata de catei. Ea nu accepta nici alte pisici, nici alte persoane. Cu cateii a fost altceva. Cand le dadeam sa manance si cei care inca nu ajunsesera la biberon scanceau pisica venea la mine si mieuna, ma certa, sa nu ii fac sa planga.
    https://gabrielailies.wordpress.com/2010/09/15/cateii-mei/

  3. am un caine care mi-e drag ca ochii din cap. il cheama Obi. e fata, dar cum n-am stiut ce nume sa-i dau, i-am spus asa. :))

  4. :)) Posteaza si tu niste imagini cu cainele tau sa il vedem. Sigur ne va fi drag si noua.

  5. Ce amintiri frumoase! Fiinţe drăgălaşe, care ne bucură viaţa cu veselia şi giumbuşlucurile lor! Îţi rămân lipiţi de suflet pentru totdeauna!

    O zi frumoasă, dragă Gabriela! 🙂

  6. O zi frumoasa si tie, Alex! 🙂

  7. Al tău, Oby; al meu Oblio… Tot pe-acolo! 🙂

  8. ce frumos se joaca! mai e si acum asa jucaus?

  9. Ce jucăuș e Oby! Și cam insistent… 🙂
    O seară liniștită vă doresc!

  10. Era suparat ca nu se putea urca in pat iar pisica, Pufy, acolo se simtea in siguranta. Motivul pentru care il plesnea cu labuta peste cap era ca atenta la siguranta ei. 🙂

  11. Sigur ca era suparat, mititelul! 🙂
    Pisica era stapana, era rautacioasa cu el, se vede. Era normal, era un intrus, si intrusii trebuie tratati ca atare 😉 :))
    M-am amuzat. Frumos clip.

  12. Era un adevarat spectacol in fiecare zi, in casa. 🙂 Acum, Oby a crescut, are alti stapani si a ramas doar Pufy care ne terorizeaza si daca ar putea, sigur ne-ar plesni si pe noi cateodata. 😉

  13. vaaai dar cine era seful? pisica :))
    l-a boxat bine, nu l-a lasat deloc sa urce pe canapea :))
    lui ardea de joaca dar trebuia sa isi bage mintile in cap cine e seful :)))
    dupa care a ramas tare nedumerit :)) dupa ce pisica cu nonsalanta nu s-a mai ostenit sa il bage atat in seama :))

  14. Pisica era seful ca ea era mai mare…in varsta. Ei au fost doar tolerati, acceptati de ea. 🙂 Si stii cum se intampla cu cei tolerati, incep sa isi caute identitatea si sa revendice teritorii. 🙂

  15. Ce frumusețe de cățel era ! Sunt sigură că și acum, când e mare, e tot frumos. Da’și mâța e pe cinste ! 😀

  16. Oby e un dulce, dar si mâta e draguta foc!
    happy WW! 🙂

  17. Dragalasi de ei! 🙂

  18. Cel mai distractiv prieten al omului
    si mie imi sunt tare dragi 🙂

  19. Oby era tare haios. Si este si acum. Mi-e dor de el. Ne jucam foarte mult si era foarte aratos. Cand ieseam cu el la plimbare toata lumea ne oprea. Multi ma intrebau ce rasa e. Si eu le spuneam ca e un caine obsnuit. Se uitau lung. Are un par negru, fin si lucios, ca matasea.

Lasă un răspuns

