Pot sa-mi pastrez palaria


Prea cald, mult prea cald. De la 20 la 40 de grade  e o diferenta de temperatura la care organismul sufera, arde, se taraste si vrea sa scape de tot ce e anexa. As putea in schimb, sa imi pastrez palaria. 🙂

Posted on 3 August 2012, in Muzica. Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. mirceavladut

    9 1/2 ??
    Da, sunt de acord cu palaria. 🙂

  2. Ma gandeam eu ca mai sufera si altii de caldura. 🙂

  3. Hihi ! De mult n-am mai văzut clipul ăsta antologic ! Da’ nu-i bun e vremea asta, creste si mai mult temperatura ! 😉

  4. Am vazut filmul cu foarte mult timp in urma. Ieri am regasit clipul acesta si m-a amuzat. Ma gandeam ca pe caldura asta imi vine sa ma dezbrac. Nu am privit-o dintr-o perspectiva masculina. 🙂

  5. Da, filmul si melodia cumuleaza niste ” temperaturi” care le fac pe cele datorate caniculei sa paleasca rusinate! 🙂
    Ah, insa filmul e una din placerile mele vinovate. Greu de uitat primul impact, la fel de greu sa nu te tenteze sa ramai doar cu… palaria. 😛

  6. Ma gandeam eu ca o sa-ti placa. 🙂 Sa ai un weekend superb, Irina. Apropos…ai palarie?

    • Multam la fel. Nu, palarie nu am avut niciodata, mi s-a parut mereu ca arat caraghioasa cu orice ar insemna palarie. Insa port sepcute de tot felul, la blugi scurti si tricou. Mai am o etapa de copilarit, pesemne!
      In lipsa de palarie, va trebui sa imi folosesc imaginatia!

  7. Of! ce mă fac? Eu nu port nici căciulă, nici basc, nici şapcă, nici pălărie.
    Pot să folosesc umbrela? 🙂

  8. Tibi draga m-ai inveselit. 🙂 Poti sa porti umbrela…daca nu e politica. 🙂

  9. Da, pălăria e musai s-o păstrezi. Restul îs amănunte nesemnificative. Totul e chestie de atitudine. 😀

  10. Eu pastrez doar cravata! :))

  11. hmmm…caldura mare! 🙂 e foarte bine si cu cravata! 🙂

  12. :)) Nici palaria nu e de pastrat zilele astea. Zac topita de caldura. Mai citesc pe cate un blog, sa mai treaca timpul, mai privesc la gimnastica. Nu ma pot concentra sa postez nimic pe blog desi aveam in plan unele chestii. Simt cum imi fierbe creierul…
    Am zambit si eu unei aduceri aminte gandindu-ma la 9 1/2…un film devenit clasic.

  13. Ai dreptate. Nici eu nu-mi pot aduna gandurile…parca fierb intr-o oala, la foc lent…am subiectele si nu pot sa ma apuc de scris. Vreau ploaie si mi-e dor de zilele cu frig si vant!!!! :))

  14. ah, 9 saptamani 1/2, interesant film, ce de amintiri! 😀
    palaria asta e ruda buna cu cravata juliei roberts din „pretty woman”!

  15. 🙂 Stiam eu ca e si pe placul tau.

  16. Doamne, cat mai ascultam melodia asta in adolescenta! Aveam o prietena, australianca si fratesu ii trimitea discuri ale lui Joe Cocker. Ce petreceri se mai dadeau!

  17. 🙂 deci am fost in asentimentul tau.

  18. Ha, ha! Fain clipul. Dar, cum se spunea mai sus, ridică mai mult temperatura, dar dacă ai pălărie…îţi faci răcoare cu ea! 😀
    La noi a plouat aseară, dar cam cu vijelie.
    O zi bună, dragă Gabriela! 🙂

  1. Pingback: DOI ANI DE VACANTA de Jules Verne - Episodul I

Lasă un răspuns

