Invitatie la vals


Doar ei doi si muzica sufletului in mijlocul unei piatete. Se priveau ochi in ochi si isi simteau respiratia calda. Un, doi, trei, un, doi, trei, pasii ii purtau in plutirea blanda a unui vals. El gemu scurt: „Auuu!…Iubito, unde ai invatat sa valsezi? Ma calci mereu pe picior. ”

Valsul

Povestea a inceput la Carmen.

Posted on 18 Iulie 2012, in diverse, Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. Cat de draguti sunt amandoi, vreau si eu doi catelusi 🙂

    • Bine-ai venit pe blog, Marcela. 🙂 Catelusii sunt dragalasi dar nu sunt ai meu. Ei au fost pozati doar la dans, in centrul orasului, cand nu tineau cont de public ci doar de fascinatia clipei.

  2. E destul de interesanta imaginea, insa mi se pare mai elegante pisicile…

  3. Antonia, si eu am o pisica acasa. Dar nu pot sa stau rece la dragalasenia animalelor din jur. 🙂

  4. Nu-mi dau seama, din poză, cine pe cine a invitat la dans, dar le-a reușit de minune un tangou pasional, ca la mama lui! 😀

Lasă un răspuns

