Potfiti in acvariu!


Sunt momente in care ne-am cufunda in lumea lor tacuta si albastra, ca sa ne ascundem de caldura si sa ne racorim ori poate doar ca sa meditam. Ce or fi gandind animalele acestea marine despre noi?

Posted on 12 Iulie 2012, in impresionante. Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. ah! imi doresc demult un acvariu… „Ce or fi gandind animalele acestea marine despre noi?” – nustiu ce-or fi gandind ele, dar eu ma cufund in propriile ganduri si amintiri privindu-le… si timpul trece cumva in nestire, cand stau sa le privesc, atunci cand si unde am posibilitate…

  2. Cat sunt de frumoase!

  3. Multumesc. Fotografiile nu imi apartin. Eu le-am primit doar pentru publicare dar sunt deosebite ca si subiect.

  4. Că suntem prea gălăgioşi? 🙂
    Am fost în Elveţia de curînd şi am văzut acvariul din Basel. Am poze pe blog. O minunăţie!

  5. o sa caut acvariul tau pe blog. Acesta e un acvariu imens in San Francisco.

  6. Tibi lasa-mi te rog un link catre postarea aceea cu acvariul. 🙂

  7. Am văzut un acvariu uriaș în Monaco. Am făcut atunci multe poze!
    Este extraordinar să privești lumea atât de colorată și vioaie a înotătoarelor.
    p.s. nepotul meu cel mare are acvariu, este un biolog pasionat!

    • 🙂 Gina, da-ne un link catre postarea ta cu acvariul. Pe mine m-au fascinat acvariile mari. Mi se pare ca privesti lumea marina ca si cum ai fi acolo, in mijlocul ei.

  8. Interesanta intrebarea, ce gindesc animalele despre noi, cred ca doar putem sa ne imaginam parerea lor in functie de comportament . Pozele sunt frumoase. O zi faina.

  9. Cred ca si ele au pareri proprii doar ca animalele sunt mai tolerante cu defectele noatre. In ce le priveste pe cele in acvariu,sunt sigura ca s-au uitat si ele cu mirare la ciudateniile care se apropie si care, cu luminile aparatelor de fotografiat le fac sa tresara.

  10. Frumoase imaginile alese de tine !
    Dar sa stii ca si la noi gasim astfel de frumuseti,
    Un astfel de obiectiv obligatoriu de vazut in orasul Tulcea este Acvariul din cadrul Muzeului Delta Dunarii.

    Prezentarea elementelor specifice ale cadrului natural şi social din Delta Dunării, ce fac din aceasta un unicat în lume, şi integrarea acesteia în cadrul Podişului Dobrogean, se fac prin intermediul unei expoziţii permanente, ce cuprinde reprezentări cartografice interactive, reconstituiri ale unor habitate naturale tipice sub formă de diorame şi a unei cherhanale tradiţionale, și a acvariului cu specii indigene şi exotice (corali, pești, țestoase de apă).

    In acvariu trăiesc peste 50 de specii de organisme acvatice în 27 de bazine amenajate cu cu decoruri specifice ecosistemelor acvatice dulcicole si marine. Exista un acvariu cilindric in mijlocul caruia poti intra si te simti ca si cum ai plonja in adancurile unei mari populate de vietati incantatoare, precum si un tunel de sticla pe sub cel mai mare bazin (45 tone) care adaposteste sturionii.
    Centrul Muzeal Ecoturistic Delta Dunării este de fapt vechiul Muzeu de Stiintele Naturii Delta Dunarii, amenajat dupa standarde constructive si muzeistice moderne.

    http://fewstuff.wordpress.com/2011/10/30/life-in-picture-8/
    O zi asa cum iti doresti!

  11. Imaginile acestea le-am primit recent. Am considerat ca sunt frumoase si am vrut sa le impartasesc cu voi. Ma bucur sa aud ca si la noi avem astfel de frumuseti. Din pacate nu le prea cunoastem ca nu sunt popularizate. Delta Dunarii este de asemenea, o rezervatie naturala superba care insa, sufera de aceeasi lipsa de mediatizare. Am incercat sa accesez clipul sugerat de tine dar persoana care l-a postat si-a inchis contul pe youtbe. Sa ai o zi frumoasa, Sorin!

  12. Multumesc frumos si scuze pentru eroare!

    • Sa stii ca am vazut minireportajul. Multumesc pentru lunk. Intradevar sunt uimita ca avem astfel de obiectve de atractie turistica si nu stim mai nimic despre ele. In schimb, de mult ori suntem mult mai informati despre obiectivele turistice ale altor tari. Este insa minunat ca descoperim Romania chiar si de aici, de pe bloguri.

  13. Ce minunăţii de peşti şi ce acvarii impresionante! Am şi eu unul micuţ acasă, cu 6 peştişori simpatici, la care îmi place mult să mă uit cum se joacă în apă. Mici vietăţi, care ne umplu viaţa.
    O zi frumoasă, dragă Gabriela! 🙂

  14. Oamenii care au in jurul lor viata, animale,plante se inconjoara de frumusete si veselie si sunt oameni calzi. Ma feresc de cei care nu au in apartament ori in casa nimic viu. Sufletul lor e e mort si mai devreme ori mai tarziu ma vor face sa sufar.

  15. Alex, o scufundare in lumina si culoarea acvariului nu pot decat sa ne racoreasca. Vad ca ti-au priit. 🙂 Sa ai o zi frumoasa!

  16. Lumea apelor este fascinanta! Superbe fotografii!

  1. Pingback: BRANZA INNOBILATA, Gorgonzola, Roquefort, Brie...

Lasă un răspuns

