Instantanee de Cluj


Această prezentare necesită JavaScript.

Orasul isi traieste viata sub ochii nostri.

Posted on 27 Mai 2012, in impresionante, Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. 🙂
    Ai revenit acasă, sau numa’ ţi-e dor? 🙂

  2. Tibi, nu am revenit, dar iarba verde de acasa, si locurile cunoscute, dragi, prietenii, nu te lasa sa te ratacesti prin lume fara ganduri. 🙂

  3. Ce frumoase imagini! Un oraş atât de frumos şi sunt sigur că clujenii nu se vor opri aici.
    Era să te întreb la fel ca şi Tibi, dacă ai revenit acasă.
    Îţi doresc numai bine şi…să nu ne uiţi cu poveştile tale de viaţă. Le duc dorul! 🙂
    Sănătate multă, Gabriela!

  4. Multumesc Alex. Am cteva povesti in minte dar imi trebuie dispozitie sa le scriu. 🙂

  5. Iubesc Clujul, este orasul tineretii mele…..

  6. 🙂 Ma bucur ca ti-am adus in imagine frumusetile orasului tineretii.

Lasă un răspuns

