Zborul


A fost un eveniment aviatic si am gasit in mesajele mele o recomandare de publicare. Poate ca o sa va placa si voua, daca aveti doua minute sa le vizionati.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 16 Mai 2012, in impresionante. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Minunate imagini! Am fost fascinat de zbor, întotdeauna.

  2. Frumoase evolutii, reușite poze!

  3. m-a fascinat întotdeauna aceasta ramura sportiva- acrobatica! frumoase fotografii!

    • Carmen draga, multumesc de vizita. trebuier felicitata autoarea lor, care este o studenta la jurnalism. 🙂 Eu doar le-am adus aici, in prim plan.

  4. Zborul, întotdeauna fascinant! Un vis dintotdeauna al omului!
    O zi frumoasă, Gabriela! 🙂

  5. Ai dreptate Alex. Vrem mereu sa avem aripi.

  6. Felicitări pentru fotografii! Dacă le-ai făcut tu, ai făcut o treaba mai mult decât excelentă! Ai surprins perfect echilibrul, viteza și adrenalina!

  7. Nu le-am facut eu. Am spus asta, ci o studenta la jurnalism care a dovedit ca isi cunoaste meseria si a creat aici un fotoreportaj. 🙂 Eu doar le-am adus la mine pe blog, cu acordul ei, pentru incantarea vizitatorilor.

Lasă un răspuns

