Sport sau muzica?


Posted on 24 Ianuarie 2012, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. bine te-am regasit Gabriela draga!
    „dieses Video ist in D leider nicht verfügbar, da es möglicherweise Musik enthält, für die die erforderlichen Musikrechte von GEMA nicht eingeräumt wurden”… cunostgi textul nu? :((
    dar aleg SPORT si MUZICA :)) Pupici

  2. Bine ne-am regasit draga Carmen. Stiu ca in Germania nu putem vedea multe din piesele postate pe youtube. Dar poate ca il poti vedea pe aceasta, cu Cristiano Ronaldo dansand pe o piesa argentiniana, care mi-a obsedat ziua de azi.:) O seara frumoasa iti doresc. http://www.youtube.com/watch?v=2mmI_kcmB20&feature=related

  3. Bine-ai revenit! 🙂

  4. Bine te-am gasit, draga Tibi! 🙂

  5. Foarte tare piesa aceasta, va fii un fel de macarena unde toata lumea imbina utilul cu placutul. dansul cu muzica

  6. M-a prins si pe mine si am ascultat-o de multe ori, spre exasperarea fiului meu. 🙂

  1. Pingback: Brocoli si Ciocolata | Madalina Ciucu

  2. Pingback: Ce să aştept? « • Gabriela Elena •

Lasă un răspuns

