Ani si ganduri frumoase



Dragii mei dragi prieteni, care mi-ati lasat mesaje pe blog, pe mail sau pe mobil, va multumesc. Am avut un moment aniversar, dar de ziua mea, am fost de serviciu asa ca nu am observat cand am urcat inca o treapta, cea cu nr 44. Sunt in Germania si timpul meu dedicat pentru internet este foarte limitat, de aceea va rog sa nu va suparati daca nu va raspund imediat. In schimb sunt cu gandul la voi si ma bucur ca am atatia prieteni buni. Si ca sa marchez un pic momentul, v-am pregatit o fiesta. Va invit cu drag. Celor din tabara de bloggeri de la Ibanesti le doresc distractie placuta! Va imbratisez cu drag!

Posted on 2 August 2011, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 44 comentarii.

  1. La multi ani, Gabita!! sa fii fericita si sa ai parte de tot frumosul din lume. Pentru ca meriti. Stiu eu ce zic 😉
    Mulumiri din partea tuturor tabarasilor de la Ibanesti!! ce frumos ca te-ai gandit la noi….
    Te imbratisez cu mult, mult, drag! Ai grija de tine, da??

  2. Vin si eu cu intarziere! Trafic aglomerat! Stii cum e!
    …Ca sa-ti urez sanatate si belsug, iubire cat cuprinde si restul, ce-ti doreste inimioara ta cea scumpa. te pup.

  3. La mulți ani de fericire!!
    Numărul este minunat!
    Trăiește-ți intens clipele, bucură-te de tot ce este frumos!prea fug anii după 50!

    La 46 de ani, eram soacră!!, fiul meu cel mare are cu 4 ani mai puțin decât tine, s-a grăbit..era student.. când s-a născut el, subsemnata era tot studentă.
    Cam așa.
    Sărbători fericite!!

  1. Pingback: Posibil blogroll

  2. Pingback: Posibil blogroll « Ulise al II-lea – blog canin

  3. Pingback: Posibil blogroll | Amintiri din filumenie

  4. Pingback: Ciorbă de peşte. Ostropel de peşte. Uscăţele - ARTA CULINARA - ARTE @ Zinnaida

  5. Pingback: REŢETE CULINARE Ciorbă de peşte. Ostropel de peşte. UscăţeleARTE @ Zinnaida

  6. Pingback: Conotatii ascunse, usor misogine; asa a … « Daurel's Blog

  7. Pingback: Stiati ca LVIV, un oras din Ukraina este denumit the “little Paris”? | alexandrescudaniela

Lasă un răspuns

