Wednesday Wordless- Veseli la birou si in gradina


Cand nu sunt la birou, intru in curte sau in gradina si ma bucur de veselia plantelor pe care le-am ingrijit cu drag.

Povestile de miercuri au inceput la Carmen.

Posted on 13 Iulie 2011, in miercurea fara cuvinte, Povestiri din Cartier and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 61 comentarii.

  1. Foarte frumoase, foarte reuşite şi foarte sugestive fotografiile

  2. Frumoase si colorate ! Mi-a ramas galbenul Helianthusului pe retina – e prin excelenta o culoare varatica … Mai trec miine, sa vad si restul gradinii . Iti urez o dupa amiaza frumoasa !

  3. Flori,flori,flori ,plus o ambient placut . Imagini ce izbutesc sa surprinda pulsatiile naturii vii, si dovedeste de o sensibilitate ale carei corzi sufletesti se pun in miscare si in vibratie in fata oricarei frumuseti din „corola de minuni a lumii

  4. Imi plac florile indiferent unde s-ar afla….mai ales cele galbene. 🙂

  5. doar prospetime si culoare in jurul tau…imi place 🙂

  6. Din frumuseţea lor ne luăm adeseori clipa de bucurie, de energie…
    1 şi 3 îmi amintesc de curtea bunicilor, de verile copilăriei. Mulţumesc!
    O seară plăcută!

  7. Sărut mâna Gabriela !
    Îmi place colţişorul cu ” de toate ” de pe biroul tău !

  8. Ah, ce-mi place broscuta de pe biroul tau! E o damă fatală cu pălăriuta aia:))

  9. Florile sunt o adevărată întrupare a frumuseţii şi a bucuriei de a trăi 🙂

  10. Profit de faptul că am ajuns la un computer de pe care pot scrie şi de pe care nu-mi este blocată comentarea pe blogspot, ca să îţi confirm că trec mereu pe-aici, chiar dacă nu tropăi şi nu trântesc uşa şi nici nu las urme pe parchet!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!
    Zamfir de Turda
    http://zamfirpop.over-blog.com

  11. Buna ziua,
    Va rog, imi puteti spune denumirea florii galbene din imagine ?
    Am vazut-o demult intr-o gradina si m-am indragostit de ea . Mi-am amintit de copilarie…
    Am gasit imagini pe internet dar nu si numele. Doresc mult sa o am.
    Multumesc mult !

  1. Pingback: Barbatii care se cred superiori si genii neintelese « Rokssana's Blog

  2. Pingback: Schiţă de blogroll de suflet « Florina Lupa Curaru

  3. Pingback: M-am dat pe net!

  4. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (17) « Ulise al II-lea – blog canin

  5. Pingback: Linişte înflăcărată (3) | Amintiri din filumenie

  6. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (18) « Ulise al II-lea – blog canin

  7. Pingback: Linişte înflăcărată (4) | Amintiri din filumenie

  8. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (13)

Lasă un răspuns

