Elli kokkinou- den ginete


Posted on 9 Iulie 2011, in Muzica and tagged , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Iar un artist de afara care a copiat ,,hartisti” autohtoni

  2. superba piesa! mie îmi place mult varianta fetelor de la Bambi

  3. Imi place varianta aceasta, din cate stiu e originala. Copia e..cealalta. 😀

    • Putem sa alegem varianta care ne place. Mie imi plac amandoua. Cea romaneasca are mai multa forta si poate are un pic din influenta noastra muzicala. 🙂

  4. Un cântec frumos e un cântec frumos şi atât ! Trilurile de privighetoare sunt frumoase, ce contează care privighetoare le cântă ?!

  5. Se pare că avem aceleaşi gusturi!!! Simt sensibilitatea ta c

  6. Multumesc, Aura. 🙂 Ma bucur ca ti-a placut sugestia mea muzicala de weekend.

  7. mie imi plac amandoua variantele,fiecare are ceva in ea care iti da fiori…

Lasă un răspuns

