Roz la birou- Miercurea fara cuvinte


Ea stie ca nu are nevoie de cuvinte si ca, indragostita de soare vesnic, mi-a adus pe birou un strop de caldura si de culoare.

Mai multe despre Wordless Wensday aflati la Carmen.

Posted on 6 Iulie 2011, in miercurea fara cuvinte and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Frumoasa floricica, cred ca iti aduce multa fericire

  2. Alicegeorgiana

    Pink is my new obsession!

  3. Welcome! I am glad you like it. You are welcome, anytime if you think you like my blog. Have a happy Wordless Wendsday!

  4. Sa iti creasca mare ! Happy WW !

  5. Multumesc! Cu asta ma ocup. 🙂 Happy Wordless Wendsday!

  6. Ce frumoasă este! O plăcere să o ai „colegă” de birou!
    O zi frumoasă! 🙂

  7. Unde este rozaliul că IO am doar mov?

  8. poate ca setarile calculatorului au mai mult albastru 🙂 la mine e roz cyclam.

  9. Ce floricică veselă ! Cred că te ajută când eşti obosită !

    Te superi dacă preiau ideea ta ? I-aş invita pe toţi cei care fac parte din clubul lui Carmen să trimită miercurea viitoare fotografia plantei sau obiectului de pe birou care le dă puteri ! Dacă vrei, lansează tu invitaţia, e ideea ta. Mi-ar plăcea să vedem fiecare la ceilalţi ce îi ajută şi îi inspiră ! Eu am ceva foarte nostim !

  10. E frumoasa, dar orice floare în ghiveci mi se pare captiva. Si unele nu pot trai decât asa…

  11. Frumoasă,delicată și cu o culoare cuceritoare!Să-ți aducă bucurie și mai departe.

  12. Placuta floarea, minunata fotografia!
    Seara senina!

  13. O seara frumoasa si tie, Tudor!

  14. Sărut mâna Gabriela !

    Ai dreptate , florile dintr-o multime le apreciem şi le admirăm dar floarea cea mai aproape nouă o tratăm ca pe-o fiinţă , îi vorbim câteodată , o îngrijim , o urmărim cum creşte şi ne întristaează când dă semne că n-ar fi veselă .

  15. Gabriela draga, tu ai uitat sa te înscrii în tabelul de participare la MFC… i-am vizitat pe toti 75 participantii, dar nu si pe tine 😦 Ce rau îmi pare, pentru ca tu îmi esti una din cele mai dragi bloggerite! Dar… niciodata nu e prea târziu 🙂 Ce floare frumoasa! Eu am pe geam – la birou, o violeta de Parma… pe birou, o gramada de hârtoage! dar si mici obiecte care-mi aduc buna dispozitie. Am chiar si ceva roz 😉 o piatra de cuart, care cica ar prelua razele nocive ce vin din monitor, am un îngeras, am de la o prietena buna – o papusica Muji ce pastreaza o poezie haiku, am un ursulet koala si bineînteles fotografii cu fetele mele 🙂
    „Flecustete” de care ma leaga amintiri dragi si care fac sa treaca cele 8-9 ore mult mai usor 🙂
    Te pup. Sa ai o seara minunata!

    • Eu cred ca m-am inscris in tabel. Sau asa credeam. Florile sunt pasiunea mea si simt ca totul e viu in jur daca am flori aproape. Eu am pe birou o broasca testoasa in miniatura, foarte haioasa ce poarta pe cap o palariuta de pai. Sa ai o zi frumoasa, Carmen!

  16. ce frumos! si foarte binevenit pentru a dizolva griul de la birou! O zi frumoasa sa ai! 🙂

  17. O o floare „italienească”. Mi-a adus şi mie cineva un pui. E superbă. Am plantat-o şi în grădină, se întinde ca un covor cu noduri violete…

  1. Pingback: joia vorbareata | Dorinescu

  2. Pingback: Muza inspiratoare de pe biroul meu « Link-Ping

Lasă un răspuns

