Poveste cu maci


–    

sursa foto aici:

–     Povesteste-mi despre sarut, i-a spus el. O cauta prin intuneric cu priviri fierbinti. Ea i-a raspuns simplu, lovindu-l delicat peste buzele uscate cu o floare de mac, fasie de matase rosie. O soapta se strecura prin caldura noptii si prin lumina stelelor ce scalda incaperea.

–     Despre sarut.

Doua picaturi de roua si un parfum imperceptibil a atins aerul din jur.

Posted on 4 Iulie 2011, in Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Imi place sa privesc lanurile de maci.Este la noi in oras un drum mai de margine si mai ales pe partea dreapta cresc lanuri intregi de maci…o splendoare.

  2. Si mie imi plac macii. Fa-le fotografii. Pe soare, pe ploaie, in lan si cate unul. Sunt minunati.

  3. i-am vazut si sunt foarte frumosi.

  4. cand sunt intr-un lan galben-auriu imi dau o senzatie de viata, de culoare, de izbanda. in poeziile mele de altfel apar destul de des… 🙂

  5. Foarte frumos! Mi-a plăcut cum ai zis despre mac: „fâşie de mătase roşie”!
    O seară bună! 🙂

  6. Imi place matasea macilor, si-mi vine sa-mi frec obrazul de petalele lor delicate.

  7. Delicati si salbatici, atat de unici prin natura lor, atat de independenti… Definitia sarutului prin maci, cum nu se poate mai potrivita1

    • Imi amintesc de un cantec pe care il canta Mihaela Bustuchina.
      :”te-am iubit, iubire pura,
      floare rosie, pe gura
      si in inima arsura.”
      Macii imi sugereaza dragostea si libertatea, simplitatea florilor de camp si delicatetea.

  8. un mac ca un sarut… un sarut ca un mac… Minunata comparatie! 🙂
    PS: macii sunt florile mele preferate!

    • Da. Multumesc Carmen. Mie imi sunt dragi toate florile asa ca mi-e greu sa spun care mi-ar placea mai mult. Dar imi plac macii si dupa mine sunt simbolul dragostei si a pasiunii.

Lasă un răspuns

