Visare si natura


Posted on 13 Iunie 2011, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Frumos acolo… 🙂

  2. Unde este frumusetea asta de parc ?

  3. gabico, m-ai hranit cu de toate, te-ai intors plina de prospetime, hai te pupicesc!

  4. intră la cei cu starea vremii şi schimbă widget-ul… 🙂 n-ai observat poate, dar e blocat pe ziua de miercuri, săptămâna trecută 😉
    te pup şi mă bucur c-ai revenit printre noi!

  5. Pe mine ma duc cu gandul la evadare… 🙂

  6. Bine te-am regăsit, Gabriela! Ce imagini frumoase! Mi-am amintit că am vizitat cândva grădina botanică din Cluj (prin 1987!) Cam mult de-atunci!
    Numai bine!

  7. Buna.
    Se pare ca am mai descoperit un blog…tare.Faine poze.Sa ai numai bafta.
    Cand mai am timp mai trec pe aici.

  8. ufff, tot nu ţi-ai schimbat widget-ul cu starea vremii! eşti cam neascultătoare! 😀
    ti pup!

  9. Gradina botanica este un loc unde si eu îmi încarc bateriile… indiferent de anotomp, frumusetea îti face cu ochiul din fiecare coltisor.
    Minunate fotografiile tale!

  10. am facut mai multe fotografii dar am selectat doar cateva. Am descoperit in gradina, copacul cu lalele. O sa vi-l arat zilele urmatoare. 🙂

  1. Pingback: Strop cu strop – Silavaracald

  2. Pingback: Trucuri Feng Shui pentru a atrage bogatia « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

