Si poetii stiu sa cante


Prietenul meu, poetul Costin Tanasescu, un tip modest si sensibil, a trecut azi pe la mine, pe blog, admirand o piesa clasica. Si modest cum e, nu mi-a spus ca abia asteapta sa mearga la mare si ca e atat de incantat de idee incat, impreuna cu niste prieteni, a inregistrat un videoclip cu o piesa rock. Va invit cu drag sa o ascultati. 🙂

Posted on 5 Mai 2011, in Muzica and tagged , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Gabriela, iti multumesc pentru prietenie. Cuvintele tale ma bucura si ma fac sa cred ca mai exista oameni pe care te poti baza. Seara frumoasa!

    PS Cu ajutorul lui Dumnezeu in toamna vom avea si o lansare. De data aceasta nu de carte ci de album muzical. 🙂

    • Atunci nu pot decat sa iti urez succes! Vrem sa ascultam si noi albumul tau, cand o sa apara. Sa ne dai de stire.:)

    • Vroiam sa iti spun ca mai cunosc si eu astfel de oameni. Acum vreo doi ani, un poet mi-a spus:” Gabriela, scrie povestirile acestea”. Apoi m-a indemnat:” Fa-ti un blog. Nu e greu”. Si i-am ascultat indemnul sau care acum, imi aduce cateva sute de cititori in fiecare zi.

  2. Felicitări!Foarte frumoasă melodie! Ne apropiem de sezonul estival, aşa că vine tocmai bine mesajul acestui cântec. 🙂

  3. Asa ziceam si eu. Este placut sa descoperim noi valente artistice ale prietenilor nostri. 🙂

  4. o melodia simpatica 🙂

  5. o piesa tonica! imi aminteste de tinerete, de dans, de mare, de chefuri! super atmosfera si succes la lansare!

  6. Si eu vreau la mare. Mie nu-mi aminteste de tinerete ca sunt mereu tanara. 🙂 Succes, sa fie!

  7. Dar, ce e poezia, dacă nu e un cântec?!

  8. ai dreptate. Si poezia e un cantec.

Lasă un răspuns

