Spanish romance


Foarte multa vremea am crezut ca piesa aceasta ii apartine unui mare interpret la chitara clasica, Andres Segovia si in interpretarea lui am auzit-o prima data. Este numita Romanta spaniola sau Romanta anonima pentru ca nu i s-a putut atribui exact nici unui cantaret. Se stie doar ca a aparut prin secolul XIX-lea. Din pacate, varianta lui Andres Segovia nu am gasit-o pe internet. Asa ca am ales-o pe aceasta pentru ca este mai aproape de ceea care imi placea.

Posted on 4 Mai 2011, in Muzica. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Extraordinar de frumoasa melodia! Multumesc!

  2. superba, poti visa infinit pe ea…

  3. E deosebita si mi se pare speciala pentru ca a fost creata prin anii 1800, cand nu ma gandeam la asemenea acorduri. De multe ori cred ca muzica e ceva de inspiratie divina si ca meritul nostru este doar ca transmitem vibratiile acestea ale universului.

  4. Să mai adaug că şi mie-mi place?! Să mai adaug că îţi mulţumesc pentru că mi-ai amintit-o?!

  5. Foarte frumoasă melodia! Şi tare potrivită cu vremea „plângăcioasă” de afară.
    O zi cât mai bună!

  6. Servus!
    Îl ador pe Segovia.

    Cum vă place ? 🙂

  7. 🙂 tocmai primisem piesa aceasta de la un prieten care face inregistrari la radio. E o piesa care imi place. Pacat ca putina lume mai vorbeste azi de Andres Segovia si mai putina ii cunoaste piesele.

  8. Două batăi strică, două cadouri, NU! 🙂
    – – –
    Poate om fi noi (sau poate doar eu)prea nostalgic(i) dar simt cum o dată cu noi dispar şi prea multe frumuseţi ale acestei lumi dar, este dreptul celor tineri să-şi aleagă valorile indiferent dacă ne place nouă acest lucru, sau nu.
    Aşa-i ?

  9. Faptul ca nu se stie cine a scris aceasta piesa induce mister si mai multa frumusete acestei piese. Tot timpul ne vom gandi si ne vom pune intrebarea: dar cine o fi fost cel care a compus o asemenea perla muzicala?

    • Si misterul care planeaza asupra creatiei ei o face frumoasa. 🙂 Dar piesa in sine este o frumusete care te face de fiecare data, la Spania, ale carei influente se simt in acordurile line de chitara.

Lasă un răspuns

