Corul Inocentilor


Posted on 25 Aprilie 2011, in impresionante and tagged . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Impresionant!
    Imi place noul look al blogului, mai aerisit si mai luminos!

  2. Am zis sa mai fac schimbari. Multumesc Gabriela. Inca mai lucrez la noul sau look. 🙂

  3. fain format… ma simt ca acasa. 🙂

    • 🙂 eu acum experimentez. E un domeniu nou. Ma bucur ca iti place. Mai am insa de lucrat la el. Oricum, multumesc de incurajare. Acum observ ca avem acelasi format de blog. 🙂

  4. straie noi? 🙂
    interesant…

  5. o sugestie daca se permite; butonul acasa?..

  6. stai ca abia azi l-am postat…o sa caut si butonul. 🙂

  7. Faină idee. Dar câtă muncă trebuie să fi fost în spate…Să munceşti la fiecare figurină…nu-i uşor.
    Mi-am amintit de o iniţiativă umanitară de la Timişoara, dar cu…răţuşte de plastic! 😀

    • Nu stiu exact cine este autorul. Eu am suprins doar imaginile. Dar dupa stil, cred ca e vorba de cu artist plastic din Baia Mare care creaya niste lucrari in ceramica, absolut deosebite. Oricum, s+a muncit doarte mult pentru ca sunt sute de astfel de figurine.

  8. Cat de frumos 🙂 Cred ca si munca e pe masura, dar merita. Foarte frumos.

  9. HRISTOS A ÎNVIAT!
    Mulţumesc din suflet pentru urări, răspund cu întârziere, deoarece anul acesta Sărbătorile Pascale le-am petrecut la Tg Mureş, la bunicii scumpei noastre fetiţe, adică socrii mei, şi am stat departe de computer! Fiţi sănătoşi şi veseli! Vă îmbrăţişez! Mulţumesc de urări, vi le transmit înzecit şi o primăvară frumoasă în continuare!

    • Adevarat a inviat! Multumesc si eu de urare, Mirela si ma bucur ca ai petrecut frumos de sarbatori. Va doresc si voua bucurii si frumuseti in primavara aceasta care a explodat in dantelaria fiecarui copac, si a fiecarui fir de floare!

  10. Se poate. Mi-a placut felul in care cei de la Serviciu de Ajutor Maltez au organizat campania.

Lasă un răspuns

