Muzică şi frumuseţe


Primesc pe net, de la prieteni si m-am gândit să vă împărtăşesc şi vouă. Vă doresc să aveţi o zi senină!

RELAX TOTAL-VALIANT

Posted on 8 Aprilie 2011, in Muzica and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Absolut superb! Natura este o minune dumnezeiească! Niciunde nu ne simţim mai bine ca în natură. Când am deschis pps-ul, la auzul ciripelilor din coloana sonoră, micii mei canari au început să ciripescă şi ei, crezând că au „colegi” noi! 😀
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână cât mai frumos, dragă Gabriela!

  2. Chiar aşa, Gabriela. Am pus lângă colivia cănăruşilor mai multe ghivece cu flori, ca să se simtă şi ei ca în…livadă! Când vin de la servici, deschid uşiţa coliviei şi-i las să zboare liberi prin cameră. Asta mă relaxează cel mai tare: să-i văd cum se bucură de puţină libertate, atât cât se poate într-o cameră. Sufleţele dragi!

Lasă un răspuns

