Incursiune muzicala


Cred că o incursiune muzicală pentru un weekend la Cluj este binevenită. De aceea vă propun să vizitaţi site-ul nostru Clipe de Cluj. Cu siguranţă veţi găsi şi alte postări interesante, instantanee si invitaţii la teatru, Poveste din Hunedoara sau o istorie a oraşului Timişoara. Poate că sunteti departe ori poate doar obosiţi după o săptămână de muncă dar un popas muzical la noi in oras este alegerea perfectă. Un weekend plăcut vă doresc şi nu uitaţi ca acasa este acolo unde iţi este sufletul!

Posted on 8 Aprilie 2011, in Despre Media and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. ce bine ca nu am nevoie de avion… dau un clic si sunt cu voi în Cluj! 🙂 te pup

  2. Vorba lui Carmen, ca azi si ea ne-a purtat prin Germania! Din fericire! 🙂

    • Sunt frumoase călătoriile acestea virtuale. Poate tocmai pentru faptul că vezi deja oraşele prin ochii unui cunoscător a locului dar şi a unui om pasionat de frumuseţile lui.

  3. Gabita, am trimis mail. Sper c-a ajuns cu bine.
    Te pup dulce!

  4. Un weekend minunat si tie. 🙂

  5. Mi-era drag Clujul oricum, in fiecare saptamana trec prin el si ma opresc cateva ceasuri, acum am inca un motiv sa-mi placa si mai mult 🙂

  6. tocmai am facut vineri o plimbare prin Cluj ca sa-i prezit orasul unui prieten si m-am minunat din nou de cat de frumos este:) acum am descoperit cipe de cluj si ma bucur pentru asta,l-am trecut la mine in blogroll

    • Clipe de Cluj e un blog care s-a nascut tocmai din dragostea noastra pentru acest oras. Ma bucur ca ti-a placut. Orasul trebuie redescoperit din cand in cand. Se dezvolta si infloreste de la an la an. Te mai asteptam cu placere pe la noi. 🙂 O sa te trec si eu la blogroll.

  7. Primesc sfatul tău și merg în vizită pe noul blog.Succes tuturor autorilor și colaboratorilor blogului.
    Ex vecinul 🙂

  8. Hunedoara . stiu eu povesti de acolo. poate pe toate.(am locuit acolo 18 ani)

  1. Pingback: Parfumul prinţeselor de ieri şi de azi « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Clădim în fragilitatea visului « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

