Ca la mama acasa


Avem copii mici in familie, de cateva zile. Mai bine zis, Bulinuta are. Acum intelegeti de ce copiii sunt atat de atasati de mamicile lor si oricine, orice le-ar oferi, nimic nu e mai bun ca la mama acasa. 🙂

Posted on 15 Martie 2011, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. Sa-ti traiasca familia pisiceasca, draga Gabriela! Aha, ai pisica neagra! 😀 La parintii mei in curte, erau acum cativa ani 13 pisici negre! Auzi: 13!!! A fugit tot „ghinionul” odata cu mustacioasele miorlaitoare. Mai sunt si acum cateva, dar nu 13! Si-s de mai multe culori.
    Sunt simpatice foc si se inteleg de minune cu cainii din ograda.

    • si pisicile mele convietuiesc in pace cu cateii. Se spune ca pisicile negre absorb energia negativa din casa. Pentru mine sunt niste animalute care au blaga intr-o culoare mai intunecata. 🙂

  2. eeeeeei! să vă trăiască puişorii! şi bulinuţa, da, da, şi ea.se spune despre pisici că sunt printre cele mai bune mame din lume şi am citit/ văzut deseori confirmate aceste cuvinte.
    tot privesc imaginea şi zâmbesc. 🙂

  3. Eu le zic la cele negre „negricioase” sau „brunete”. N-am nicio treabă cu superstiţiile, chiar mă distrez când văd cum unii se „blochează” la vederea lor.
    Am avut odată două pisici care au făcut puiuţi în acelaşi timp şi, ca două „prietene” bune, îşi alăptau puii „la comun”! 😀 Tare simpatice!

  4. Câta tandrete! ce -am juca si eu cu un ghemotoc de acela moale -gri si pufos! 🙂
    S-ar putea spune ca esti Bunica, nu? 😀 Sa-ti traiasca familionul!

  5. ce frumosi sunt….sa va traiasca puiutii.
    Jamal al meu o saluta pe Bulinuta ta! :))

  6. Traiasca Bulinuta! 🙂
    Sunt niste scumpi! Sunt adorabili. Sunt…suntem hotarati sa o lasam pe Serafina sa faca pui. Daca va dori si ea! Atat de frumosi si dulci, cred ca te bucura nespus.
    Mie sigur mi-ai infrumusetat ziua. Pupici pe botici de pisici! Zi frumoasa si bipezilor!

  7. ce dragut, sa-ti traiasca! 🙂

  8. Gabi, până duminică poți să scrii , dacă vrei, că știu că ai un talent de excepție, povestea parfumată dintre bloggeri. Carmen a propus tema.
    Aici am adus linkul! Te aștept!
    O îmbrățișare și fug!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/poveste-parfumata-intre-bloggeri-parfumul-celei-mai-frumoase-vacante/
    Weekend frumos! 🙂

  9. Deci, cum s-ar zice, ti s-a marit familia. Sa-ti traiasca!

  10. ce frumos! să-ţi trăiască familia numeroasă! e un adevărat spectacol la care asişti! Ţin minte când a fătat căteaua maică-mii, că stăteam cu orele si-o priveam, îi admiram devotamentul şi grija ce-o avea faţă de copiii ei. Impresionant! 🙂

  11. Vaaaaiii.. cat de draguti!!

  12. Ce scumpi suuunt si mumosi! Sa-ti traiasca , Gabi! De camd imi doresc si eu o matza sa-mi faca pui sa-i smotocesc pana ma satur!! Nu ma pot satura uitandu-ma! sa mai pui poze cu ei cand mai cresc, da? Promiti? Daa? 🙂

  1. Pingback: Ce-ar fi daca am ajuta victimele din Japonia, scriind pur si simplu?! | alexandrescudaniela.com

  2. Pingback: Gânduri bune « Gabriela Elena

  3. Pingback: Leapsa blogosferica | alexandrescudaniela.com

Lasă un răspuns

