Giuseppe Verdi- Marsul triumfal


Posted on 28 Ianuarie 2011, in Muzica. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Superb! Si eu m-am muzicit zilele astea cam tot de maniera asta. Ce mari compozitori, genii de-a dreptul! Muzică care nu va muri niciodată.

  2. P.S. Ascultând-o, mi s-a făcut pielea de găină!!!

    • remix-ul acesta apartine unui bun prieten, compozitor, foarte cunoscut in afara granitelor si aproape anonim la noi. Armando Gligan a fost angajat al Operei din Wiena, a cantat pe marile scene ale lumii, canta la mai multe instrumente. E un om sensibil si deosebit de talentat.

  3. Foarte frumos~! Mi s-a facut dor de opera.

  4. Superbă muzică şi coregrafie!
    Mi-am amintit că acum 22 de ani, când eram „tânără cătană” în armia română, un ofiţer de la muzica militară ne-a învăţat să cântăm Marşul triumfal din Aida, la corul ostăşesc. Am fost şi la Cântarea României cu corul! Ce mult a trecut de-atunci…

    • nu-mi placea Cantarea Romaniei. Uram toat spectacolele acelea. Repetitiile mecanice, la nesfarsit , costumele de pionier, cu centura aceea de musama mustarie, cravata, camasile de plastic, fustele plisate si sosetele albe. :)Pe de alta parte, a avut darul sa scoata la lumina o multime de talente. Acum imi plac si corurile.

  1. Pingback: Duzina de cuvinte. Un Fluture în weekend « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

