si o piesa- 9 milioane de biciclete in Bejing


Posted on 26 Ianuarie 2011, in Muzica and tagged . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. o ador pe katie. am toate albumele/concertele!

  2. ma bucur ca iti place. Sa ai o zi frumoasa, Adrian!

  3. Superba melodia, intr-adevar! Bine te-am regasit, Gabriela, dupa atata vreme. Scuze ca n-am intervenit la antologii insa chiar am fost prinsa cu munca, fi-miu si restul. Oricum o sa incerc sa scriu acel articol zilele astea. Era draguta povestea. Numai bine.

  4. pai ia scrie-o. Sa vedem si noi ce gafe ai facut ca noi am facut destule. 🙂

  5. Şi mie îmi place foarte mult Katie şi am îţi dedic şi preferata mea…

  6. superba piesa. Multumesc pentru dedicatie.

  7. Oho, ce de timp a trecut de pe cand ascultam prima data piesa asta. Misto cantecul si ea in general. Piese frumoase, simple si relaxante.

Lasă un răspuns

